شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#قطار#امنیت ملی#کمیسیون امنیت ملی

«تذکر» نماینده مجلس: «ریزعلی‌»های زیادی مشعل به دست در مسیر حرکت قطار دولت هشدار می‌دهند / سازمان برنامه و بودجه دنبال دور زدن مجلس است

«تذکر» نماینده مجلس: «ریزعلی‌»های زیادی مشعل به دست در مسیر حرکت قطار دولت هشدار می‌دهند /  سازمان برنامه و بودجه دنبال دور زدن مجلس است

ایسنا نوشت: سارا فلاحی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه به جای مدیریت بودجه کشور به دنبال دور زدن مجلس است و این رویه قابل قبول نیست.

سارا فلاحی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: عقل دولت سازمان برنامه و بودجه است که متاسفانه امروز به سازمانی بدون برنامه تبدیل شده که بودجه کشور را به نوعی گروگان گرفته است. امروز ریزعلی‌های زیادی مشعل به دست در مسیر حرکت قطار دولت در حال هشدار دادن هستند. متاسفانه رئیس سازمان برنامه و بودجه به جای مدیریت بودجه و یافتن راهکار به دنبال مقصر جلوه دادن مجلس است.

وی در ادامه اظهار کرد: به جای آنکه سازمان برنامه و بودجه از نیروهای نخبه و متخصص استفاده کند عده جدیدالورود و انحصار طلب را دور خود جمع کرده و به جای مدیریت بودجه به دنبال دور زدن مجلس است. آقای رئیس جمهور این رویه را در سازمان به اصطلاح برنامه و بودجه تغییر دهید. هشت ماه از سال گذشته است و بودجه وزارت راه تنها هفت درصد پرداخت شده است. بودجه تقویت آموزشی وزارت آموزش و پرورش نیز پرداخت نشده است. این شرایط باید تغییر کند.

۲۱۲۲۰