شهرخبر

دستگیری مرد شیطان صفت با پراید شیشه‌دودی

دستگیری مرد شیطان صفت در پراید شیشه‌دودی

راننده پراید شیشه دودی که در نقش مسافرکش زنان جوان را ربوده و با تهدید، آن‌ها را قربانی نقشه شومش کرده بود از سوی پلیس شهرستان میناب دستگیر شد.

به گزارش مشرق، چند روز پیش زنی سراسیمه و هراسان خود را به مأموران پلیس شهرستان میناب در استان هرمزگان رساند و گفت که به دام یک مرد شیطان‌صفت افتاده است.

او توضیح داد: برای رفتن به خانه‌ام کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که یک خودروی پراید مقابلم توقف کرد. راننده مسیرم را پرسید و من هم به تصور اینکه مسافرکش است، سوار ماشین شدم، اما به محض اینکه روی صندلی نشستم و در را بستم متوجه شدم درهای عقب ماشین دستگیره ندارند. از سوی دیگر شیشه‌های ماشین کاملا دودی بودند و همه این‌ها باعث شد که به ماجرا شک کنم.

وی ادامه داد: درست در همان لحظه بود که راننده درهای ماشین را قفل کرد و مطمئن شدم که نقشه شومی در سر دارد. از او خواستم توقف کند تا پیاده شوم، اما وی به حرفم اعتنایی نکرد و با سرعت وارد خیابانی خلوت شد. در آن لحظه هر چه تلاش کردم موفق به باز کردن در یا پایین کشیدن شیشه‌ها نشدم. راننده تیغه چاقویی را که همراهش بود به سمتم گرفت و تهدید کرد که اگر سر و صدا کنم، مرا خواهد کشت.

زن شاکی گفت: در آن لحظات شروع به التماس کردم و از او خواستم همه اموالم را بردارد، اما مرا رها کند، ولی وی اعتنایی به حرف‌هایم نکرد. لحظاتی بعد ماشین به محلی خلوت در نزدیکی جنگل‌های اطراف میناب رسید و مرد راننده درحالی‌که مرا تهدید به قتل می‌کرد، مورد آزار و اذیت قرار داد و گفت که اگر شکایت کنم، هرطوری شده پیدایم می‌کند و جانم را می‌گیرد. پس از آن نیز مرا همانجا رها کرد و متواری شد که با کمک یک خودروی عبوری خودم را به اداره پلیس رساندم تا از او شکایت کنم.

با شکایت این زن تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مرد شیطان‌صفت آغاز شد. اینکه شیشه‌های ماشین دودی بود و متهم دستگیره‌های درهای عقب را برداشته بود نشان می‌داد که وی مجرمی مخوف است که احتمالا به‌صورت سریالی اقدام به ربودن زنان جوان کرده و آن‌ها را قربانی نقشه شومش می‌کند. در این شرایط بررسی‌های ویژه کارآگاهان برای ردگیری این مرد ادامه یافت و آن‌ها با حضور در محلی که شاکی سوار ماشین شده بود و بررسی‌های تخصصی موفق شدند به اطلاعاتی از خودروی پراید سفید شیشه دودی دست پیدا کنند.

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان این خبر گفت: درحالی‌که کمتر از ۲۴ساعت از شکایت زن جوان گذشته بود، خودروی مورد نظر شناسایی شد و در ادامه مأموران موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محله‌های میناب شناسایی کنند.

وی ادامه داد: این مرد در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از انتقال به اداره آگاهی از سوی شاکی شناسایی شد. هم‌اکنون نیز پرونده وی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته و شاکیان احتمالی می‌توانند با اطمینان از اینکه نام و هویت‌شان نزد پلیس و مقام قضایی محفوظ خواهد ماند، برای شکایت و شناسایی متهم به اداره آگاهی میناب مراجعه کنند.

منبع:همشهری