شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#ترامپ#ریاست‌جمهوری

پنس: برای انتخابات ۲۰۲۴ گزینه‌هایی بهتر از ترامپ وجود دارد

پنس: فکر می‌کنم انتخاب‌های بهتری نسبت به ترامپ خواهیم داشت

معاون ترامپ در زمان ریاست‌جمهوری در اشاره به انتخابات ۲۰۲۴ این کشور گفت معتقد است آمریکایی‌ها در آینده انتخاب‌های بهتری نسبت به رئیس‌ سابقش خواهند داشت.

به گزارش مشرق،«مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای که به تازگی از وی منتشر شده، گفت او و خانواده‌اش در حال بررسی این هستند که آیا باید برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ نامزد شود و معتقد است ایالت متحده در آینده انتخاب‌های بهتری نسبت به دونالد ترامپ رئیس‌ سابقش خواهد داشت.

پنس در مصاحبه با شبکه ای‌بی‌سی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند می‌تواند ترامپ را که انتظار می‌رود کارزار انتخابتی ۲۰۲۴ خود برای ورود دوباره به کاخ سفید را اعلام کند، شکست دهد، گفت: خب، این را باید دیگران بگویند و ما باید تصمیم بگیریم که آیا می‌خواهیم این را آزمایش کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس سابقش باید دوباره به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا خدمت کند، گفت: فکر می‌کنم این به مردم آمریکا بستگی دارد. اما فکر می‌کنم انتخاب‌های بهتری در آینده خواهیم داشت.

به گزارش سی‌ان‌ان، معاون سابق ترامپ برنامه‌های خود برای سال ۲۰۲۴ را علنی نکرده اما مدت‌هاست به عنوان متقاضی بالقوه برای نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تلقی می‌شود؛ گرچه هر گونه اعلام رسمی از سوی وی به طور قطع با مخالفت ترامپ که در مبارزات اولیه برای کسب نامزدی حزب به حامیانش نیاز دارد، مواجه خواهد شد.

ترامپ قرار است امروز سه‌شنبه (۱۵ نوامبر) نامزدی خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کند. این در حالی است که بسیاری از نامزدهایی که وی از آن‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای برای گزینش فرماندارها، اعضای مجلس نمایندگان و مجلس سنا حمایت کرده نتیجه را به رقیبان خودشان واگذار کرده‌اند و همین مسئله باعث گسترش یأس انتخاباتی از وی در میان جمهوری‌خواهان شده است.

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید که جمعه منتشر شد، جمهوری‌خواهان و مستقل‌های متمایل به آن‌ها، ران دی‌سانتیس فرماندار فلوریدا را به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق این کشور برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات سال ۲۰۲۴ ترجیح می‌دهند.

ترامپ سه‌شنبه قبل تهدید کرد اطلاعات خصوص درباره دی‌سانتیس رقیب اصلی بالقوه‌اش را که «خیلی جذاب نخواهد بود»، اگر وی تصمیم بگیرد با او رقابت کند، به اشتراک خواهد گذاشت. ترامپ گفت: فکر می‌کنم اگر نامزد شود، خیلی بد به خود آسیب خواهد زد. من بیشتر از هر کسی، افراد دیگر، شاید همسرش درباره او می‌دانم.

منبع: فارس