شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مجلس#رئیس مجلس

نیکزاد در صحن مجلس:

هیچ اتهامی علیه نظام از طرف شیعه و سنی پذیرفته نیست

هیچ اتهامی علیه نظام از طرف شیعه و سنی پذیرفته نیست

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ اتهامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از طرف شیعه و سنی پذیرفته نیست و نمایندگان در صحبت های خود به مساله وحدت توجه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان مرادیان در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۴ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: لازم می دانم تذکری درباره بیانیه اخیر نمایندگان مطرح کنم.

وی بیان کرد: از برخی همکاران خود در مجلس درباره این بیانیه سوال کردم که حتی آنها متن بیانیه را نخوانده بودند اما به صورت کاملاً ناجوانمردانه گفتند این بیانیه را محکوم می‌کنیم که بنده گفتم کجای آن را محکوم می‌کنید؟

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما قاطعانه از بیانیه خود حمایت می‌کنیم. آیا کسی انتظار دارد که ما از دشمنان جمهوری اسلامی ایران، آمریکا، رژیم صهیونیستی یا عربستان سعودی حمایت کنیم؟

مرادیان اظهار داشت: اگر می‌خواهید چیزی را محکوم کنید بروید آن آقایی را محکوم کنید که شعار آزادی می‌دهد اما به تفرقه بین شیعه و سنی دامن می‌زند و به زنان آن استان حتی اجازه حضور در نماز جماعت را هم نمی‌دهد.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: هیچ اتهامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی شیعه و سنی پذیرفته نیست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب گروه ویژه ای را برای پیگیری مسائل به سیستان و بلوچستان اعزام فرمودند، گفت: از همکاران خود در مجلس تقاضا می‌کنم که از فرماین مقام معظم رهبری درباره حرکت به سمت وحدت تبعیت کنند.