شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#ایران#مجلس

رضایی در تذکر شفاهی:

کشورهای اروپایی از آمریکا تبعیت نکنند

کشورهای اروپایی از آمریکا تبعیت نکنند

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اروپایی از آمریکا تبعیت نکنند و بدانند ایران مقتدر مسیر پیشرفت خود را با گام‌های بلند طی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضایی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۴ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: جامعه ما نیاز به وحدت مبتنی بر بینش و بصیرت است.

وی افزود: هم باید معترض و هم مخاطب اعتراض بصیرت داشته باشد. ما در مجلس اعتراض را لازمه بهبود اوضاع می‌دانیم اما فردی هم که اعتراض می‌کند باید بینش و بصیرت را سرلوحه کار خود قرار دهد.

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سیزدهم شعار داده بود که سالی یک میلیون مسکن می‌سازد و این مسئله باعث شادمانی اقشار ضعیف جامعه شده بود اما آنچه در عمل می‌بینیم با آن شعار فاصله معناداری دارد. دولت باید برنامه ریزی مدون کند تا این امید مردم کماکان زنده بماند.

رضایی تأکید کرد: هفته کتاب و کتابخوانی را هم به اهالی فرهنگ و کتاب تبریک عرض می‌کنم. حقوق کتابداران بسیار کم است و با تورم جامعه سنخیتی ندارد و باید حقوق آنان افزایش پیدا کند.

وی افزود: توصیه بنده به کشورهای اروپایی آن است که از آمریکا تبعیت نکنند و بدانند ایران مقتدر مسیر پیشرفت خود را با گام‌های بلند طی می‌کند.