شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#خبرنگاران#پوشش#قطر

بی‌بی‌سی: قطر خیلی بد است، چون آشوب‌های ایران را پوشش نمی‌دهد!

بی‌بی‌سی: قطر خیلی بد است، چون آشوب‌های ایران را پوشش نمی‌دهد!

بی‌بی‌سی فارسی در خبری که به منع‌شدن خبرنگاران شبکه الجزیره از پوشش اخبار آشوب ایران پرداخته، بی‌طرفی خود را مثل بقیه اخبارش فراموش کرده است!

به گزارش مشرق، روزنامه جوان نوشت: بی‌بی‌سی فارسی که اخیراً در نزاع با ایران‌نال مدعی شده اخبار ایران را بدون تحلیل منتشر و صرفاً گزارش می‌کند، در خبری که به منع‌شدن خبرنگاران شبکه الجزیره از پوشش اخبار آشوب ایران پرداخته، بی‌طرفی خود را مثل بقیه اخبارش فراموش کرده است!

بی‌بی‌سی برای آنکه خشم خود را از این رویکرد الجزیره و قطر نشان دهد، ممنوعیت همجنس‌گرایی در جام‌جهانی قطر را یادآوری می‌کند تا مخاطب خود را قانع سازد که قطر خیلی بد است! بی‌بی سی درباره مخاطبان خود و گرایش جنسی آن‌ها چه گمانی کرده است؟! این شبکه دروغ‌پرداز می‌نویسد: «تصویر نامه‌ای از مدیرکل شبکه الجزیره قطر منتشر شده که از دیگر مدیران این شبکه خواسته از پوشش اعتراض‌ها در ایران، از جمله در شبکه‌های‌اجتماعی شخصی خودداری کنند، در غیر این صورت مجازات خواهند شد.» و بعد بلافاصله در سابقه خبر می‌آورد: «از قطر برای نقض حقوق کارگران خارجی و اقلیت‌های جنسیتی انتقاد بسیار شده و سپ‌بلاتر دبیر کل سابق فیفا چند روز پیش اذعان کرد که دادن میزبانی جام جهانی به این کشور اشتباه بوده است.» به‌نظر می‌رسد سردبیران بی‌بی‌سی برای سیاه‌نشاندن این اقدام الجزیره، چیزی بیشتر از منع همجنس‌گرایی پیدا نکردند و حتماً برای خودشان که این آشوب‌ها را پوشش می‌دهند، یک امتیاز اقلیت جنسی هم قائلند!