شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جودو#تیم ملی

خسروی‌نژاد: میراسماعیلی سه ستاره جودو ایران را فراری داد/ جودو با خاک یکسان شده است

خسروی‌نژاد: میراسماعیلی سه ستاره جودو ایران را فراری داد/ جودو با خاک یکسان شده است

مربی سابق تیم ملی جودو ایران با انتقاد از رئیس فدراسیون جودو تأکید کرد که این رشته با خاک یکسان شده است.

مسعود خسروی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آغاز ثبت‌نام بی سر و صدای انتخابات فدراسیون جودو اظهار داشت: واقعیت این است که میراسماعیلی دوست دارد همه چیز بی سر و صدا باشد تا کسی ورود نکند و به نوعی انتخابات را مهندسی کند. البته این چیزها در ذهن او می‌گذرد، چرا که در دنیای امروز نمی‌توان کاری را در سکوت خبری انجام داد.

وی با اشاره به نیاز به تغییر و تحولات در بحث مدیریتی جودو گفت: آنقدر اخبار و حرف‌های کذب شنیدیم که جودو را بوسیدم و کنار گذاشتم. اگر جامعه جودو می‌خواهد اخبار کذب و شومن بازی را نبیند، باید همه دست به دست هم بدهند و نفر جدیدی بیاورند که حداقل صداقت داشته باشد.

مربی سابق تیم ملی جودو در مورد عدم رفع تعلیق جودو گفت: تا وقتی میراسماعیلی باشد این اتفاق نمی‌افتد. عکس‌هایی که او با ویزر رئیس فدراسیون جهانی گرفته است نیز فیلم و شومن بازی است. او عنوان می‌کرد که ویزر صهیونیست است. اگر ویزر صهیونیست است که رئیس فدراسیون ما دست در دست و در کنار او چه کار می‌کند و چرا در اتاق دربسته با او جلسه می‌گذارد و  اگر صهیونیست نیست چرا در جامعه جودو چنین حرفی زد. موضوعی که نشان می‌دهد گفتار و کردار مانند شب و روز در تناقض است.

خسروی‌نژاد با تأکید بر فراری دادن ستاره‌های جودو توسط میراسماعیلی گفت: به‌عنوان کسی که کنار میراسماعیلی بودم با سند و مدرک ادعا می‌کنم که او سعید ملایی، جواد محجوب و محمد محمدی بریمانلو که سه ستاره جودو ایران بودند را فراری داد. این نفرات مدال المپیک می‌گرفتند و میراسماعیلی می‌ترسید که با این اتفاق اسمش زیر اسم این نفرات برود. اگر جواب این صحبت من را بدهد به او خواهم گفت که کجا و در کدام ساعت این حرف را زد.

ملی‌پوش سابق جودو ایران خاطرنشان کرد: میراسماعیلی جودو را با خاک یکسان کرده است و جامعه جودو دست به دست هم بدهد و او را به دنبال زندگی‌اش بفرستند. 20 سال به‌عنوان سرمربی، مدیر تیم ملی و نایب رئیس و رئیس فدراسیون بوده است و یک کار مثبت انجام نداده است. او مدعی است که کبگانیان را به‌عنوان بهترین آکادمی افتتاح کرده است، در حالی که فقط آنجا را رنگ زده و بنر نصب کرده است. خوابگاهی که ایشان مدعی ساختش بود، کجاست؟ فقط 20 سانت پی کند که به درد جوی آب هم نمی‌خورد. جامعه جودو باید بیدار شود و یک عده خود را به خواب زدند.

وی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود که فدراسیون با حاج‌یوسف‌زاده نیز دچار چالش شده است، گفت: میراسماعیلی با سایه خودش هم مشکل دارد چه برسد به حاج یوسف‌زاده. روزی که قطع همکاری کردم و رفتم به خیلی‌ها گفتند که آسیاب به نوبت و همه شما را یک روز خواهم دید. از این اتفاق خوشحال نیستم، اما نوبت حاج یوسف‌زاده نیز رسید.

خسروی‌نژاد در پاسخ به اینکه قرار بود سرمربی ترکیه برای هدایت تیم ملی به ایران بیاید، گفت: آن نیز یک نمایش تبلیغاتی بود. مگر نایب رئیس ویزر را به ایران نیاوردند و جلوی او فرش قرمز پهن نکردند؟! مگر روزی پنج میلیون برای اجاره بنز پرداخت نکردند که برود تعیلق ایران را درست کند؟ این آقا قرار بود تعلیق ما را درست کند، اما بعد از مدتی ویزر او را کنار گذشت و خودش را تعلیق کرد. اگر کسی جودوکار واقعی باشد باید دلش برای جودو بسوزد.

انتهای پیام/