شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#رقابت‌های#قهرمانی#آسیا؛#صعود#تیم#دوم#قطعی

رقابت‌های قهرمانی آسیا؛ صعود تیم دوم ایران قطعی شد

رقابت‌های قهرمانی آسیا؛ صعود تیم دوم ایران قطعی شد

تیم ملی والیبال ساحلی دوم ایران با شکست هنگ کنگ به دومین برد خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا دست یافت و صعودش به مرحله حذفی قطعی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دومین روز مرحله گروهی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امروز (سه‌شنبه 24 آبان) با سیزده مسابقه در دو زمین ساحلی شهر بندرعباس پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه زمین اصلی تیم ایران دو (بهمن سالمی – علیرضا آقاجانی) به مصاف هنگ کنگ یک (پوئی لام وانگ – کیفانگ لام) از گروه هفتم رقابت‌ها رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد تا با کسب دومین برد صعودش به مرحله حذفی قطعی شود.

زوج سالمی و آقاجانی در این دیدار با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 12 حریف خود را شکست دادند تا چهار امتیازی شوند و در صدر جدول گروه G باقی بمانند.

بهمن سالمی در این مسابقه با سرویس‌های هدفمند خود دریافت هنگ کنگ را با مشکل روبرو کرد و در مجموع تیم ایران دو نمایش سرعتی و عملکرد خوبی مقابل این تیم داشت.

تیم دوم ایران در روز نخست این مسابقات موفق به شکست دو بر صفر  چین سه (جائو شین لی- تائو شوئه) شده بود و فردا (چهارشنبه 25 آبان) در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف تایلند یک (سورین جونگ کلانگ – بانلو ناکپراک هنگ) خواهد رفت.

در دیگر مسابقه همزمان و در زمین دوم این رقابت‌ها تیم‌های چین یک (لایک جیانگ ها و جیا شین وو) و قزاقستان دو (نوردوس آلداش – کریل گورین) از گروه ششم به مصاف یکدیگر رفتند.

چینی‌ها در این دیدار دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 18 به پیروزی رسیدند تا به عنوان دومین تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها صعودشان به مرحله حذفی قطعی شود.

انتهای پیام/