شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#پرورش اندام#مسابقات جهانی

میزبان مسابقات جهانی پرورش اندام کار بزرگی است/ تیم‌های مختلفی برای حضور در ایران مهیا می‌شوند

میزبان مسابقات جهانی پرورش اندام کار بزرگی است/ تیم‌های مختلفی برای حضور در ایران مهیا می‌شوند

در حالی که استان تهران در هفته‌های آینده میزبان مسابقات پرورش اندام جهان و همچنین رقابت‌های جهانی فیتنس چلنج خواهد بود، رئیس کمیسیون فیتنس چلنج جهانی در این زمینه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ صادق هاشمی، رئیس کمیسیون فیتنس چلنج جهانی با تاکید به اهمیت این رویداد که قرار است در ایران برگزار شود، اظهار داشت: ما در فدراسیون جهانی هستیم که فدراسیون بسیار بزرگی محسوب می شود. این فدراسیون بعد از فیفا دارای بالاترین اعضا در بین کشورهای دنیا با 205 عضو می باشد که بزرگی ما را نشان می دهد و میزبانی مسابقات جهانی را به ما سپرده است.

وی درباره اهمیت حضور ایران در حوزه فیتنس چلنج گفت: الحمدلله کشور ایران در این رشته مدرن جهانی میزبان است. این رشته در سراسر جهان به عنوان ورزشی نو شناخته می شود.

رئیس کمیسیون روابط بین‌الملل فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی اضافه کرد: می توان گفت این جدی ترین مسابقه فیتنس چلنج قهرمانی جهان است که فدراسیون جهانی مسئولیت برگزاری آن را به ایران سپرده است.

هاشمی گفت: تا امروز نیجریه، رومانی، اسلواکی، مجارستان، مکزیک، السالوادور، سوریه و عراق به طور رسمی برای مسابقات جهانی اعلام آمادگی کرده اند.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام/