شهر خبر

خوشحالی نکردنمان بعد از باخت طبیعی بود/ دوست داشتیم برد را تقدیم مردم کنیم

خوشحالی نکردنمان بعد از باخت طبیعی بود/ دوست داشتیم برد را تقدیم مردم کنیم

ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: دوست داشتیم فقط برد را تقدیم مردم کشورمان کنیم.

محمدرضا رستمی، نماینده وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی باکو اظهار داشت: خیلی خوشحالیم از اینکه توانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. تیم‌های قدرتمندی در این رقابت ها حضور داشتند. تیم منتخب دنیا و خود کشور میزبان با تمام توان قدم در این مسابقات گذاشته بودند اما با همبستگی تیمی که داشتیم موفق شدیم این نتیجه را رقم بزنیم و قهرمان مسابقات شویم.

وی با تمجید از اعتماد فدراسیون به کشتی‌گیران جوان ادامه داد: همانطور که در جریان هستید در این رقابت ها ترکیب اعزامی یک تیم بسیار جوان بود که جا دارد از اعتمادی که مسئولین فدراسیون به ما داشتند تشکر کنم. خدا را شاکریم که ماهم در حد توانمان موفق شدیم نتیجه این اعتماد را با قهرمانی تیم بدهیم. میدان دادن به جوان ها حتما خوب است و در آینده اثرات این اتفاق بیشتر نمایان خواهد شد.

دارنده مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه درباره مسابقات پیش‌رو توضیح داد: فعلا در سطح ملی رویداد خاصی در پیش نداریم ولی مسابقات قهرمانی کشور را خواهیم داشت که بشخصه برای من از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانم آماده در هر مسابقه‌ای حاضر شوم.

نماینده وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی در پاسخ به این پرسش که امسال قرار است در رقابت‌های لیگ برای چه تیمی کشتی بگیرید؟ گفت: با تیم فولاد مبارکه قرارداد دارم و امیدوارم که بتوانیم جزو سکونشینان لیگ هم باشیم.

رستمی در ادامه درباره میزان قراردادهای لیگ بیان کرد: مبالغ قراردادها به ویژه در کشتی فرنگی خیلی بالا نیست. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید تا شاهد ارقام بهتری در لیگ باشیم. رشته اول ایران باید از این جهت به حق واقعی خودش برسد.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به حواشی پیش آمده در جریان رقابت‌های جام جهانی «عدم خوشحالی روی سکوی قهرمانی» توضیح داد: علت اصلی این اتفاق و خوشحالی نکردن بچه ها فقط و فقط باخت یکسری از ملی پوشان بود. کشتی گیران اینگونه نیستند که بعد از باخت بتوانند خوشحالی کنند. ما دوست داشتیم فقط برد را تقدیم مردم کنیم. وقتی در یکسری از بازی‌ها این اتفاق رخ نداد طبیعی بود که شاهد خوشحالی آن بچه‌ها نیز نباشیم.

خبرنگار: فریبا جلیل‌ خانی

انتهای پیام/