شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#چطور#آلمان

مانوئل نویر:

سرمربی تیم ملی می‌داند با هر بازیکن چطور رفتار کند

مانوئل نویر کاپیتان تیم ملی آلمان به تمجید از توانایی‌های سرمربی تیم ملی این کشور پرداخته است.

سرمربی تیم ملی می‌داند با هر بازیکن چطور رفتار کند

مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه‌بان تیم ملی آلمان با ستایش از هانسی فلیک، سرمربی آلمان گفت مطمئن است این مربی به خوبی از پس آماده‌سازی مانشافت برای حضور در قطر برخواهد آمد.

کاپیتان تیم ملی آلمان در جدیدترین مصاحبه خود گفته: «هانسی می‌داند با هر بازیکن چطور رفتار کند. او اهل سکوت نیست و با بازیکنها زیاد صحبت می‌کند. هدف هانسی روشن است. برای مثال بگذارید به لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ در لیسبون اشاره کنم. ما باید در تورنمنت بی‌سابقه‌ای شرکت می‌کردیم و باید تیم به شکلی خاص آماده می‌شد. هانسی برایمان روشن کرد که باید بجنگیم و تمرکزمان فقط روی رقابتها باشد. این را می‌شود با المپیک مقایسه کرد. ما در لیسبون می‌توانستیم همه تمرکزمان را روی یک تورنمنت بگذاریم درست مثل کاری که ورزشکارهای المپیکی در المپیک می‌کنند. جام جهانی قطر هم برای ما تجربه خاصی است چون هیچکدام تجربه بازی در جام جهانی در زمستان و در میانه فصل را نداریم. هانسی سعی می‌کند ما را با همان ذهنیت برای جام جهانی قطر آماده کند.»

او در مورد نقش بازیکنان بایرن مونیخ در تیم ملی آلمان نیز حرف زد: «ما بازیکنان بایرن مونیخ که در تیم ملی آلمان حضور داریم همه شرایط‌مان خوب است و در اوج آمادگی به سر می‌بریم. دست‌کم احساس من این است. فقط باید این حس خوب را با خودمان به قطر ببریم و با پیراهن تیم ملی بدرخشیم.»