شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازار خودرو#قیمت#افزایش قیمت#کاهش قیمت

پراید ارزان شد؛ پژو جهش کرد/ آخرین قیمت تیبا، دنا، رانا و سمند

پراید ارزان شد؛ پژو جهش کرد/ آخرین قیمت تیبا، دنا، رانا و سمند

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت پراید و تیبا و کاهش قیمت پژو، دنا و کوییک است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت برخی از خودروهای پراید موجود در بازار در ۲۴ ساعت گذشته است به طوری که پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۱ از ۱۷۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای تیبا نیز در این مدت گران شدند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۰۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۹ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۱۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۷ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای پژو اما در این مدت ارزان شدند به طوری که پژو پارس مدل ۱۴۰۰ از ۴۰۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۰۲ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ نیز در این مدت ارزان شده‌است به طوری که از یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای دنا نیز در این مدت ارزان شده‌است به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۴۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۱۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۴۰۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۹۵ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای کوییک نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ از ۲۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۰۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۵ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

پراید ارزان شد؛ پژو جهش کرد/ آخرین قیمت تیبا، دنا، رانا و سمند

۲۲۳۲۲۷