امروز سامانه کدال از حوالی ساعت 9 صبح تا ساعت 11 با اختلال مواجه بود. نماد رمپنا همچنان به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی حداکثر تا تاریخ 6 آذر 1401 در حالت تعلیق قرار گرفت.

نماد ولپارس نیز از بازاریابی و معرفی خریداران نهایی به بانک پارسیان جهت واگذاری 70دستگاه خودرو کامیون کشنده فوتون H4 تحت مالکیت بانک، همراه با اعطای تسهیلات به خریداران نهایی معرفی شده توسط لیزینگ خبر داد.

 وبوعلی نیز از برگزاری مزایده در خصوص فروش سهام شرکت خدمات مالی حسابداری دی ایرانیان (سهامی خاص) متعلق به شرکت سرمایه گذاری بوعلی (سهامی عام) در تاریخ 23آبان 1401 خبر داد. 

 فزر هم از افشای اطلاعات به منظور اطلاع رسانی به سهامداران بابت شروع عملیات استخراج از معدن سنگ تراورتن گفته است و اعلام کرده  که در سال جاری تصمیمی بر فروش سنگ های استخراج شده ندارد. نماد حشکوه علت افزایش سود عملیاتی خود را ناشی از پایان همه گیر کرونا و افزایش اقبال عمومی به سفر اعلام کرده است، همچنین این شرکت افزایش ناوگان در حال بهره برداری خود را به عنوان عامل دیگری در این خصوص معرفی کرده است.

کرمان نیز علت کاهش سود اصلی شرکت در بازده زمانی سه ماه را ناشی از  وضعیت بازار سرمایه، اعلام کرده و خبنیان هم طی اطلاعیه ای اعلام کرده که نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر مربوط به عرضه و تقاضای بازار است. 

تکمبا نیز اعلام کرده است که به دلیل در خواست صدور سند تک برگ، شهرداری اراک در خواست مبلغ 181 میلیاردتومان بابت عوارض ارزش افزوده ناشی از طرح تعریض یا توسعه معابر شهری کرده است که این شرکت درحال پیگیری های لازم جهت برطرف کردن این مشکل است و به محض حصول نتیجه در سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد کرد.

اما نماد فولاد آگهی دعوت به مجمع عمومی خود را در سامانه کدال قرار داد اما در اطلاعیه بعدی این مجمع را لغو کرد. نمادهای ثنوسا، بازارگام، درازی و کهرام به همراه نماد بمیلا سهامداران خود را به مجمع عمومی دعوت کردند.