شهرخبر

قولی که مادر شهیدان خالقی‌پور از ملی‌پوشان گرفت

قولی که مادر شهیدان خالقی‌پور از بازیکنان تیم ملی گرفت؛ پرچم ایران را به دنیا بشناسانید

در مراسم بدرقه تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مادر شهیدان خالقی‌پور از بازیکنان ایران یک قول گرفت.

به گزارش مشرق، در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی به جام جهانی، مادر شهیدان خالقی‌پور در مراسم بدرقه ملی‌پوشان اظهار داشت: تک تک شما فرزندان من هستید. دلم برای تک تک شما می‌تپد. اگر اجازه بدهند دستان‌تان را می‌بوسم. زیرا همه شما فرزندان و چشم و چراغ این ملت هستید.

وی افزود: به من قول بدهید که همانطور که زیبا بازی کنید، با اخلاق ورزشی پرچم ایران را به دنیا بشناسانید. هر خانواده فرزندانی دارد. ما خانواده ایران بزرگ هستیم. در یک خانواده ممکن است تنش ایجاد شود. هر خانواده کمبود دارد و همه می‌دانیم مشکلاتی هست.  اما اعضای خانواده مشکلات را در بیرون نشان نمی‌دهند.به برخی حرف‌ها کاری ندارم اما اینجا آمده‌ام تا زنده بگویم اینگونه نیست که می‌خواهند ایران را نشان دهند. همه ما اعضای خانواده ایران هستیم. یک چیز را هم از شما می‌خواهم به عنوان یک خانواده و می‌خواهم قولی بدهید هر کاری از دستتان بر می‌آید برای ایران انجام دهید. قول بدهید حرف خانوادگی در دنیا پخش نشود.

 مادر شهیدان خالقی‌پور اضافه کرد: مانند فرزندان خودم با شما صحبت می‌کنم و بلد نیستم کلاس بگذارم. می‌خواستم اینجا بیایم و برای شما اسفند دود کرده و نوازشتان کنم. قول می‌دهم اگر زنده بودم در بازگشت شما به استقبالتان بیایم.