شهر خبر

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه:

هدف دشمنان تضعیف بنیان اسلام و قرآن است

هدف دشمنان تضعیف بنیان اسلام و قرآن است

رشت- رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه هدف دشمنان تضعیف بنیان قرآن و اسلام است، گفت: بعد از فتنه‌ها، آموزه‌های دینی محکم‌تر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مجیدی‌مهر پیش از ظهر دوشنبه در مراسم اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان گیلان در سالن حسینیه شاهد گلسار رشت با بیان اینکه امروز رسالت جامعه قرآنی در کشور بسیار مهم است، گفت: در وقایع اخیر، به ساحت نورانی قرآن جسارت شد و حجاب و مسائل شرعی هدف اصلی استکبار جهانی است.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه نیت دشمنان چیز دیگری است و مهسا امینی‌ها صرفاً بهانه هستند و به وقتش از اینها هم عبور می‌کنن، افزود: مردم دریافته‌اند که هدف دشمنان تضعیف بنیان قرآن و اسلام است.

وی تصریح کرد: این جریانات موجب تقویت قرآن و دین شده و بعد از فتنه‌ها، آموزه‌های دینی محکم‌تر شده است.

مجیدی مهر با اشاره به اینکه جامعه قرآنی باید در بین مردم و میدانی حضور داشته باشد، ادامه داد: جامعه قرآنی باید به گونه‌ای شود که اگر حکومت به این نتیجه رسید پیام رسان ها قطع شود خیالش از بابت پیام رسان های داخلی جمع باشد و مردم به فعالان این حوزه اعتماد و حرف شنوی داشته باشند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه اگر جامعه قرآنی راهبردی عمل می‌کرد باید هر ماه یک سلبریتی قرآنی تحویل جامعه می‌داد، بیان کرد: اگر روحیه تخریب را به روحیه وفاق و همدلی تبدیل کنیم به عنصری تبدیل می‌شویم که جمهوری اسلامی بتواند به ما تکیه کند.

وی با اشاره به اینکه جامعه قرآنی باید به ماهیت خود یعنی تلاوت و درک مفاهیم قرآنی برگردد، عنوان کرد: صرف شرکت در مسابقات موفقیت محسوب نمی‌شود بلکه باید قرائت و درک واقعی این کتاب اصل و هدف قرار گیرد.