شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر#بازیکنان

روبرتو دی‌زربی:

فکر می‌کردم در لیگ برتر همه درست رفتار می‌کنند ولی اشتباه می‌کردم/ خیلی وقت تلف می‌کنید!

روبرتو دی‌زربی سرمربی برایتون از وقت کشی بازیکنان استون ویلا به شدت عصبانی بود.

فکر می‌کردم در لیگ برتر همه درست رفتار می‌کنند ولی اشتباه می‌کردم/ خیلی وقت تلف می‌کنید!

روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، بعد از شکست تیمش مقابل استون‌ویلا در بازی یکشنبه دو تیم از تاکتیک وقت‌کشی بازیکنان اونای امری به شدت انتقاد کرد.

 دی‌زربی، سرمربی جدید برایتون، که در دیدار مقابل استون‌ویلا روند سه پیروزی پیاپی تیمش با شکست ۲-۱ مقابل این تیم قطع شد در پایان بازی از داور مسابقه و وقت کشی تیم اونای امری به شدت عصبانی بود.

این دیدار بین دو تیمی برگزار شد که هر دو اخیرا مربیان جدیدی را روی نیمکت می‌بینند. بعد از انتقال گراهام پاتر به چلسی، برایتون روبرو دی‌زربی را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد. در آن سوی میدان هم استون‌ویلا با اخراج استیون جرارد، اونای امری را روی نیمکت خود نشاند.

این بازی هشت دقیقه وقت تلف شده داشت و دی‌زربی در این دقایق آنقدر به وقت‌کشی بازیکنان استون‌ویلا اعتراض کرد که از طرف داور با کارت زرد جریمه شد.

دی‌زربی در پایان بازی به خبرنگاران گفت: «اگر هر مسابقه فوتبال ۹۰ دقیقه است شما باید ۹۰ دقیقه بازی کنید. نمی‌شود که یک تیم ۴۵ یا ۴۴ دقیقه بازی کند و بقیه وقت را تلف کند. شکست خوردن مساله بزرگی نیست. اگر حریف‌تان مثل ویلا بازی کند نباید از شکست ناراحت باشید. من دوست دارم در یک بازی نرمال بازی کنم نه در بازی‌ای که به جای ۹۰ دقیقه فقط ۶۰ دقیقه بازی می‌کنید. خیلی وقت تلف کردند. خیلی. فکر می‌کردم در لیگ برتر همه درست رفتار می‌کنند نه مثل ایتالیا و کشورهای لاتین. ولی مثل اینکه اشتباه می‌کردم. داور باید بازی را کنترل می‌کردم. این وظیفه او است نه من و بازیکنانم. به این خاطر است که اینقدر عصبانی و ناراحتم.»