شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#وزیر ورزش#وزارت ورزش

نماینده مردم نهاوند: در شرایط فعلی استیضاح وزیر ورزش به صلاح نیست/ دولت همکاری لازم برای تخصیص بودجه به وزارت ورزش را به عمل بیاورد

نماینده مردم نهاوند: در شرایط فعلی استیضاح وزیر ورزش به صلاح نیست/ دولت همکاری لازم برای تخصیص بودجه به وزارت ورزش را به عمل بیاورد

نماینده مردم نهاوند با اشاره به تصمیم مجلس شورای اسلامی برای استیضاح وزیر ورزش گفت: در شرایط فعلی استیضاح ایشان به صلاح نیست و آقای سجادی در مقایسه با وزرای دیگر آشنایی کامل به حیطه خود دارد و در این جایگاه به خوبی فعالیت داشته است

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص استیضاح وزیر ورزش گفت: موضوع استیضاح وزیر ورزش توسط برخی از نمایندگان مجلس بیان شده است اما عملی نخواهد شد و در شرایط فعلی استیضاح ایشان به صلاح نیست.

وی افزود: اخباری که در خصوص استیضاح آقای سجادی، وزیر ورزش منتشر شده است شایعه‌ای بیش نیست و استیضاح ایشان هنوز قطعی نشده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: وزیر ورزش در مقایسه با وزرای دیگر آشنایی کامل به حیطهخود دارد و در این جایگاه به خوبی فعالیت داشته است.

شهبازی افزود: البته در بحث ورزش و مسائل مربوط به آن مشکلاتی وجود دارد که باید در رابطه با این موضوع به ایشان کمک کرد تا این مشکلات حل فصل شود. 

 وی در انتها بیان کرد: در خصوص تخصیص بودجه و اعتبارات لازم برای ورزش و رفع مشکلات این وزارت خانه دولت باید همکاری لازم را به عمل بیاورد.

انتهای پیام/