شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قدیمی#توپ طلا#بنزما#رئال

رفتار عجیب کریستیانو روتالدو با هم‌تیمی قدیمی

رفتار عجیب کریستیانو روتالدو با هم‌تیمی قدیمی

کریم بنزما می‌گوید کریستیانو رونالدو، هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید، هنوز به خاطر کسب توپ طلا توسط او به او تبریک نگفته است.

کریم بنزما در روزهای اخیر با حضور در شهر زادگاهش، لیون، توپ طلایی که اخیرا به دست آورده بود را در مقابل همشهری‌هایش به نمایش گذاشت تا اهالی لیون جشن باشکوهی به این مناسبت برگزار کنند.

کریستیانو رونالدو در سالهای گذشته پنج بار فاتح توپ طلا شده است و بنزما امسال برای اولین بار این جایزه را به خود اختصاص داد. ولی بر اساس گفته‌های بنزما ستاره فعلی منچستریونایتد که سالها در رئال مادرید با او همبازی بود هنوز با کریم تماس نگرفته تا این موفقیت را به او تبریک بگوید.

بنزما بعد از جشنی که در لیون به مناسبت تصاحب توپ طلا توسط او برگزار شده بود گفت:" من همیشه به خودم باور داشتم و می‌دانستم با کیفیتی که دارم و با جاه‌طلبی‌ای که در خودم سراغ دارم بالاخره دیر یا زود به توپ طلا می‌رسم. به همین خاطر بود که در چهار سال گذشته هر بار که موفق نشدم بیشتر و بیشتر تلاش کردم تا بالاخره به این جایزه رسیدم".

وقتی خبرنگار تله‌فوت از بنزما پرسید که آیا کریستیانو رونالدو موفقیتش را به او تبریک گفته یا نه، کریم در پاسخ گفت:" نه، هنوز نه".

این در حالی است که بنزما و رونالدو از زمانی که هر دو در رئال مادرید می‌درخشیدند رابطه دوستانه صمیمی‌ای دارند و ستاره فرانسوی رئال در گذشته بارها از کریستیانو ستایش کرده بود. اما حالا با اینکه نزدیک به یک ماه از موفقیت بنزما در کسب توپ طلا می‌گذرد دوستش هنوز فرصتی برای تبریک گفتن به او پیدا نکرده است.

258 258