شهر خبر

بنزما: رونالدو هنوز بابت توپ طلا به من تبریک نگفته است

بنزما: رونالدو هنوز بابت توپ طلا به من تبریک نگفته است

ستاره فرانسوی باشگاه رئال مادرید و تیم ملی فرانسه که خود را برای جام جهانی ۲۰۲۲ آماده می‌کند، گفته است که فوق ستاره و کاپیتان تیم ملی پرتغال هنوز بابت فتح توپ طلا به او تبریک نگفته است!

به گزارش مشرق، کریم بنزما از همین حالا خود را در «شرایط جام جهانی» قرار داده است؛ کسی که به همراه تیم ملی فرانسه یکی از گزینه‌های محتمل قهرمانی در بیست و دومین دوره جام جهانی به شمار می‌رود.  

وی در آستانه این رویداد بزرگ، در گفت‌وگو با تِله‌فوت، از احساسش پیش از جام جهانی، فتح توپ طلا، گزینه‌های محتمل قهرمانی و موضوعاتی دیگر حرف زد.

وی درباره فتح توپ طلای سال ۲۰۲۲ گفت: تصمیم گرفته بودم تا وقتی توپ طلا را به دست نیاورم، دست از فوتبال نکشم. همیشه به خودم ایمان داشتم. می‌دانستم که با توانایی‌ و بلندپروازی که دارم، سرانجام یک روز آن را به دست می‌آورم.

بنزما افزود: به همین دلیل در چهار سال گذشته، به خودم فشار آوردم تا این جایزه را به چنگ بیاورم.  

کریستیانو رونالدو هنوز به من تبریک نگفته 

به گفته بنزما، به‌رغم اینکه او و رونالدو سال‌ها در رئال با یکدیگر هم‌تیمی بوده‌اند، مرد پرتغالی هنوز به او تبریک نگفته است.

بنزما در حالی پا به جام جهانی می‌گذارد که نبرد سختی با مصدومیت را پشت سر گذاشته و هنوز هم به شرایط ایده‌آل فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ نرسیده است.

وی درباره این موضوع نیز گفت: حالم خوب است و فقط کمی درد دارم البته باتوجه به فشردگی بازی‌هایی که داشتیم، طبیعی است. از خودم مراقبت کرده‌ام و آماده و سرحال در خدمت تیم ملی خواهم بود. روی کاری که باید انجام بدهم، تمرکز کرده‌ام.  

تعداد بازی‌های تیم‌های ملی در مسیر رسیدن به جام جهانی زمستانی، بسیار زیاد و قابل توجه بوده اما بنزما از انتقاد صریح از برنامه زمان‌بندی این رویداد اجتناب کرد و گفت: ما فوتبال بازی کردن را دوست داریم اما مشکلاین است که ما «ماشین» نیستیم. همیشه باید ۱۰۰درصد آماده باشیم وهر سه روز یک‌بار بازی کنیم. برخی مواقع دچار مصدومیت می‌شویم و این اتفاق طبیعی است.

بنزما پس از دوری چند ساله از تیم ملی فرانسه، حالا باردیگر از انزوا خارج شده و به جمع خروس‌ها پیوسته است.

وی درباره احساسش از این اتفاق نیز گفت: به خودم خیلی افتخار می‌کنم و احساس غرور دارم. خیلی خوشحالم. همه ما می‌دانیم که جام جهانی به چه معنا است و چه ارزشی دارد. به قدری هیجان دارم که نمی‌توانم تا شروع بازی‌ها صبر کنم.

فرانسه به عنوان مدعی عنوان قهرمانی، راهی قطر می‌شود و همه از آنها به عنوان یکی از گزینه‌های قهرمانی یاد می‌کنند.

وی درباره این موضوع تاکید کرد: همه مردم فرانسه به یک چیز فکر می‌کنند. روی کاغذ بهترین تیم گروه هستیم و نباید این موضوع را انکار کنیم. استعدادهای زیادی در تیم داریم اما فوتبال همیشه فوتبال است. در زمین هر دو تیم ۱۱ نفرند و از این رو، باید بلندپرواز باشیم، به حریف احترام بگذاریم و برای بردن هر سه بازی، هر چه در توان داریم، بگذاریم

وی اضافه کرد: آنها، (برزیلی‌ها) گزینه قهرمانی هستند و آرژانتین هم همینطور. اسپانیا و فرانسه هم همین شرایط را دارند. باید این را روی زبان بیاوریم و نشان دهیم که گزینه قهرمانی هستیم و می‌خواهیم قهرمان شویم.