شهر خبر

ماجرای مناقشه در جلسه صبح امروز مجلس | یک نماینده: به بیانیه خودمان درباره اغتشاشات افتخار می‌کنیم

یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بیانیه مجلس ما خواستار برخورد با افرادی که ناامنی ایجاد کرده و قتل انجام می‌دهند شده‌ایم اما از آنجا که این بیانیه موثر واقع شد عده‌ای با جعل نامه‌ای، آن را به مجلس شورای اسلامی نسبت دادند که ما خواستار برخورد با معترضان و مردم عادی شده‌ایم.

مالک شریعتی

به گزارش همشهری آنلاین، مالک شریعتی نیاسر در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسه صبح مناقشه‌ای در جلسه صورت گرفت و تعدادی از همکاران تذکراتی پیرامون بیانیه مجلس شورای اسلامی و نامه جعلی منتشر شده ارائه کردند که بنده لازم می‌دانم در این زمینه شفاف سازی کنم. یک بیانیه با امضای ۲۲۷ نفر از نمایندگان از تریبون مجلس قرائت شد که قابل دفاع است. در این بیانیه ما خواستار برخورد با افرادی که ناامنی ایجاد کرده، قتل انجام داده‌اند و امثال شهید علی وردی را به شهادت رساندند شده‌ایم. این بیانیه قابل دفاع بوده و به آن نیز افتخار می‌کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اما چون این بیانیه اثرگذار بود عده‌ای نامه‌ای جعلی درست کردند و آن را به مجلس شورای اسلامی نسبت دادند که در آن نامه آمده که مجلس خواستار برخورد با معترضان و مردم عادی شده‌اند که این دروغ است. اگر آن بیانیه اثرگذار نبود این افراد به سراغ جعل نامه نمی‌رفتند.