شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خبرنگاران#جدید#نمایشگاه#فروش ویژه

حضور ۲۰ شرکت خودروساز در نمایشگاه اصفهان/ از فروش ویژه با تخفیفات خاص تا رونمایی خودروهای جدید و تست جاده برای خبرنگاران

شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان در حالی از 3 آذر برگزار می شود که حضور 20 شرکت تولید کننده خودرو نهایی شده است؛ فروش ویژه، تخفیفات خاص، رونمایی خودروهای جدید و تست خودرو برای خبرنگاران در دستور کار برگزار کنندگان این نمایشگاه است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان صبح امروز (یکشنبه 22 آبان) در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

در این نشست احمدرضا طحانیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان درباره جزئیات شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان اظهار داشت: اصفهان جزو ۱۰ شهر دنیاست که در بحث تاریخی و فرهنگی و میراث ملموس و ناملموس در جهان مشهور است.

وی افزود: 9 قطب صنعتی در اصفهان فعال بوده و ۲۵ درصد صنعت ایران در این شهر دایر است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان  تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی اصفهان از سال 72 در این شهر فعال شده و سال ۹۹ به سایت جدید در منطقه روشن دشت انتقال پیدا کرد؛ نمایشگاه بین المللی جدید اصفهان ۴۷ هکتار مساحت داشته و 20 هزار متر سالن سر پوشیده داشته و متر فضای روباز دارد.

طحانیان گفت: نمایشگاه خودرو اصفهان بعد از وقفه سه ساله قرار است ۳ لغایت ۶ آذر در اصفهان برگزار می شود که قطعا بازدیدکنندگان زیادی خواهد داشت.

وی افزود: در این نمایشگاه که از ساعت ۱۵ الی ۲۱ هر روز دایر بوده و قرار است شرکت های متعدد خودرویی مانند گروه بهمن با 5 شرکت زیر مجموعه خود، کرمان موتور، مدیران خودرو، خودروسازی فردا، آرین پارس موتور، شایان دیزل، ایران خودرو، سایپا، زامیاد و دیارخودرو حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه در نمایشگاه اصفهان توانمندی های صنعت خودرو ایران به خوبی به نمایش در آمده تصریح کرد: در این نمایشگاه خودروسازان با شرایط ویژه قرار است فروش خودرو داشته باشند؛ کرمان خودرو، مدیران خودرو و خودروسازی فردا با شرایط ویژه فروش و تخفیفات خاص طرح فروش دارند؛ در مجموع ۸۰ درصد شرکت ها فروش ویژه دارند.

وی گفت: در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان تست خودرو برای خبرنگاران و روز ویژه بررسی شاخص های خودرو توسط اصحاب رسانه و همچنین رونمایی از خودروهای جدید در دستور کار است.

طحانیان افزود: در مجموع بیش از ۲۰ شرکت تولید کننده خودرو در نمایشگاه اصفهان حضور دارند.

انتهای پیام/