شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش#وزارت ورزش#منابع#استیضاح وزیر

حیدری: استیضاح وزیر ورزش در چنین موقعیتی به ضرر کشور است/ وزارت ورزش از منابع مالی کافی برخوردار نیست

حیدری: استیضاح وزیر ورزش در چنین موقعیتی به ضرر کشور است/ وزارت ورزش از منابع مالی کافی برخوردار نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کردن بحث استیضاح وزیر را در چنین موقعیتی به ضرر جایگاه کشورمان در جام جهانی دانست و اظهار داشت: با وجود اینکه زمان مناسبی برای مطرح کردن این موضوع نیست اما قانون به نمایندگان این حق را داده که در صورت نیاز سوال و استیضاح کنند.

شهریار حیدری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، با اشاره به عملکرد مثبت وزیر و وزارت ورزش، گفت: آقای سجادی به خوبی در حال کار کردن است اما وزارت ورزش از منابع مالی کافی برخوردار نیست ولی با همین منابع محدود عملکرد نسبتا مناسبی داشته است.

وی ادامه داد: نمایندگان به جای استیضاح باید برای این وزارتخانه منابع اضافه کنند و انتظاراتی که از وزارت ورزش دارند را با تزریق اعتبار به آن برآورده کنند.

این نماینده مجلس یازدهم مطرح کردن بحث استیضاح وزیر را در چنین موقعیتی به ضرر جایگاه کشورمان در جام جهانی دانست و اظهار داشت: با وجود اینکه زمان مناسبی برای مطرح کردن این موضوع نیست اما قانون به نمایندگان این حق را داده که در صورت نیاز سوال و استیضاح کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با اشاره به توانمندی وزیر ورزش افزود: حمید سجادی وزیر توانمند و موفقی است زیرا خود ورزشکار بوده و شرایط ورزشکاران را به خوبی درک می‌کند.

انتهای پیام/