شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عسل

علیرضا دبیر: کشتی‌گیری که باخته چگونه روی سکو خوشحالی کند؟/ بعد از کسب مدال جهان با یه من عسل هم نمی‌شد من را خورد!

علیرضا دبیر: کشتی‌گیری که باخته چگونه روی سکو خوشحالی کند؟/ بعد از کسب مدال جهان با یه من عسل هم نمی‌شد من را خورد!

علیرضا دبیر به حواشی اخیر مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم تجلیل از اعضای تیم‌ملی کشتی فرنگی قهرمان جام جهانی آذربایجان در سالن شهید صدرزاده فدراسیون کشتی با حضور اسماعیل احمدی رئیس دفتر وزیر ورزش و جوانان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی برگزار شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در جریان این مراسم گفت: در مورد جام جهانی بچه‌ها کار بزرگی کردن بچه‌ها با شایستگی به قهرمانی رسیدند. در برخی اوزان ناداوری باعث ظلم نسبت به بچه‌های ما شد. تیم فرنگی ما حق بازگشت به عقب را ندارد. در صربستان هم تیم خوبی داشتیم ولی بدبیاری آوردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه خیلی امید به پیروزی در این رقابت‌ها نداشتم، گفت: دوستان در برخی از کشتی‌ها پرسیدن از دید شما نتیجه چه می‌شود گفتم ما روی کاغذ باید ببازیم اصلا آماده برد نبودیم. اما تشکر می‌کنم از تک تک بچه‌ها که واقعا نتیجه مطلوبی کسب کردند.

علیرضا دبیر در ادامه در واکنش به خوشحالی نکردن کشتی‌گیران روی سکوی مسابقات توضیح داد: من در فضای مجازی نیستم، روزنامه نمی‌خوانم و فقط دنبال کار کردن هستم. اما اخبار این اتفاقات اخیر را به من رساندند و گفتند که کشتی‌گیرها روی سکو خوشحالی نکردن به مردم با ادبیات کشتی می‌گویم برای کشتی زشت است این نوع رفتارها، من مدال جهانی گرفتم تا چند ماه با یه من عسل هم نمی‌شد من را خورد. کشتی‌گیر وقتی باخته چگونه بخندد؟ بعدا به او نمی‌گویند بی غیرت خیلی بد است که دنبال این حواشی هستیم. بچه‌های ما فقط وظیفه دارند پرچم کشور را بالا ببرند. مطمئن باشید پاک‌تر از این ملی‌پوشان نداریم و باز بابت تلاش‌شان به آنها تبریک می‌گویم.

ادامه دارد...