شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#وزیر ورزش#نمایندگان مجلس

نمایندگان مجلس همراه وزیر ورزش و جوانان باشند نه مقابلش/ پای آبروی کشور در میان است

نمایندگان مجلس همراه وزیر ورزش و جوانان باشند نه مقابلش/ پای آبروی کشور در میان است

سرپرست فدراسیون بدمینتون گفت: حمید سجادی محبوب جامعه ورزش است.

محمدرضا پوریا، سرپرست فدراسیون بدمینتون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره عملکرد سید حمید سجادی و همچنین بحث استیضاح وزیر ورزش و جوانان در آستانه جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: من در تعجبم از رفتار نمایندگان محترم مجلس جمهوری اسلامی که در چنین برهه حساسی به دنبال استیضاح وزیر هستند. برایم سوال است واقعا این کارها چه معنی دارد آن هم در شرایطی که اکثر جامعه ورزش از حضور آقای سجادی که از جنس خود ورزش است در راس کار رضایت دارند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس به جای اینکه روبروی وزیر باشند با جامعه ورزش یک دل و همراه شوند چرا که در این برهه آبروی کشور در میان است. بسیار تعجب می‌کنم دیگر یک وزیر باید چه کاری برای ورزش انجام بدهد؟ من بارها شده حتی روز جمعه هم کاری پیش آمده وزیر را در وزارتخانه دیدم این یعنی سجادی همیشه پای کار است.

پوریا گفت: یک و سال چند ماهی که از حضور دکتر سجادی در وزارت می‌گذرد با صراحت می‌گویم او یک وزیر منحصر به فرد است. سجادی محبوب جامعه ورزش است و طبیعتا اگر اولین گروهی که بخواهد ایشان را نقد کند باید ابتدا از خانواده خود ورزشی‌ها باشد، این درحالی است که اکثریت از سجادی راضی هستند.

وی افزود: حس و حال ورزش ایران در این مدت تغییرات مثبتی داشته است. شما توجه کنید دکتر سجادی روز 22 بهمن ابتدا می روند راهپیمایی و بعد برای اختتامیه مسابقات در سالن حاضر می شوند و این رفتار نشان از اهمیت کار و پیشرفت ورزش کشور در نظر وزیر ورزش و جوانان است.

انتهای پیام