شهر خبر

حضرت عیسی ظهور کرد؟

حضرت عیسی ظهور کرد؟

اتفاقات عجیب و غریب فضای مجازی تمامی ندارد، فضایی که علیرغم بهره‌گیری ظاهری از تکنولوژی موفق به کاهش ضریب نفوذ اخبار جعلی نشده است، در یکی از آخرین نمونه‌های اخبار جعلی فردی در توییتر حسابی به نام حضرت مسیح افتتاح نموده و برای آن با پرداخت هزینه ۸دلاری، تیک اصالت هم دریافت کرده است

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ اتفاقات عجیب و غریب فضای مجازی تمامی ندارد، فضایی که علیرغم بهره‌گیری ظاهری از تکنولوژی موفق به کاهش ضریب نفوذ اخبار جعلی نشده است، در یکی از آخرین نمونه‌های اخبار جعلی فردی در توییتر حسابی به نام حضرت مسیح افتتاح نموده و برای آن با پرداخت هزینه ۸دلاری، تیک اصالت هم دریافت کرده است.

قابلیت دریافت تیک آبی در ازای خرید سرویس ۸ دلاری توییتر بلو، جنجال‌های زیادی به همراه داشته و حالا یک حساب کاربری قدیمی به نام «عیسی مسیح» تأیید شده و توانسته تیک آبی بگیرد!

صاحب این حساب که بنابر دلایل امنیتی ناشناس است، در مصاحبه با وب‌سایت اینسایدر دلیل دریافت تأییدیه را نشان دادن مضحک بودن سیستم جدید توییتر برای دادن تیک آبی اعلام کرده است.

این کاربر خاطرنشان کرد: «به نوعی من حساب عیسی مسیح را در توییتر تأیید کردم تا این موضوع را نشان دهم که چقدر سیستم جدید تأیید حساب، مضحک است. مسلماً من که عیسی مسیح نیستم و البته او هم حساب توییتر ندارد، پس چگونه چنین حسابی تأیید می‌شود؟ منطقی نیست.»

انتهای پیام