شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مالیات

اینترنشنال: «آیت الله بی بی سی» وابسته به جمهوری اسلامی است؛ رعنا رحیم پور هم عامل آن! | بی بی سی با مالیات انگلیسی‌ها علیه ایران فعالیت می‌کند

شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

دعوای شدید بی‌بی‌سی فارسی و اینترنشنال با تناقض گویی‌های شدید

رسانه سعودی ایران اینترنشنال می‌گوید بی‌بی‌سی رسانه نظام است، رعنا رحیم‌پور وابسته است؛ ولی با مالیات انگلیسی‌ها علیه ایران فعالیت می‌کنند!

بي بي سي

به گزارش همشهری‌آنلاین، اخیراً یک فایل صوتی از رعنا رحیم‌پور خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی افشا شد که در آن به‌وضوح از پشت‌پرده تجزیه‌طلبانه و آشوب‌طلبانه رسانه‌های ضدانقلاب خارجی از جمله ایران اینترنشنال سخن می‌گفت.

‌افشای فایل صوتی دوم از رعنا رحیم‌پور خبرنگار بی‌بی‌سی

پس از افشای این فایل و انتشار آن، رعنا رحیم‌پور اصالت این فایل صوتی را تأیید کرد اما گفت که به همکارانش در این رسانه‌ها احترام می‌گذارد!

بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال دو رسانه‌ای هستند که همواره و به‌ خصوص در ایام اغتشاشات اخیر، تمام‌قد به‌سود تجزیه‌طلبی و آشوب و تکه‌تکه کردن ایران پای‌کار آمدند و با زیرپاگذاشتن تمام اصول حرفه‌ای، عملاً به سازمان‌های تروریستی تبدیل شدند.

پس از افشای این ماجرا، ایران اینترنشنال در چندین نوبت به‌صورت عجولانه گزارش‌هایی علیه بی‌بی‌سی فارسی و رعنا رحیم‌پور منتشر کرده است! گزارش‌هایی که بیش از آنکه پاسخ به خبرنگار بی‌بی‌سی باشد، اولاً تأیید آن است! چون برای پاسخ به اتهام تجزیه‌طلبی باز هم با یک تجزیه‌طلب گفتگو کردند! و ثانیاً آنقدر پر از تناقض است که احتمالاً سکوت بهتر از آن بود.

در آخرین نمونه، ایران اینترنشنال مطالب جالبی درباره بی‌بی‌سی مطرح کرده است؛ این رسانه تروریستی سعودی اولاً گفته بی‌بی‌سی آن‌قدر رسانه نظام است که به آیت‌الله بی‌بی‌سی معروف شده است! ثانیاً رعنا رحیم‌پور هم وابسته نظام است! امّا کمی آن‌طرف‌تر با فراموشی این ادعاهای خود گفته است بی‌بی‌سی با مالیات مردم انگلیس علیه ایران فعالیت می‌کند!