شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت
دفاع تمام‌قد کیهان از عملکرد دولت رئیسی؛ هدف اصلی اعتراضات به حاشیه‌ راندن فعالیت‌های دولت مردمی است

دفاع تمام‌قد کیهان از عملکرد دولت رئیسی؛ هدف اصلی اعتراضات به حاشیه‌ راندن فعالیت‌های دولت مردمی است

روزنامه کیهان نوشت: آشوبها و اغتشاشات اخیر کشور با هر بهانه‌ای که شکل گرفت‌، بی‌تردید هدف اصلی آن به حاشیه راندن تلاشها و فعالیتهای دولت مردمی برای باز کردن گره‌های کشور بود.

اعتمادآنلاین|

روزنامه کیهان در گزارشی تمام‌قد از عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی دفاع کرد و هدف اصلی اعتراضات را به حاشیه راندن «فعالیت‌های دولت مردمی برای باز کردن گره‌های کشور» دانست!

به گزارش کیهان، بدون شک روی کار آمدن دولت مردمی سید ابراهیم رئیسی با کارویژه تغییر در ریل مدیریت اجرایی کشور نقطه شروع ایجاد تحول در کشور پس از یک دوره 8 ساله مدیریت ناکارآمد و ضعیف بوده است...اما رئیسی بدون لحظه‌ای درنگ و تأمل آستین همت را بالازد و وارد میدان شد و با تلاش مجدانه، مجاهدانه و شبانه‌روزی، یک به یک در پی باز کردن گره‌های کور مدیریتی فاجعه‌بار گذشته و سامان دادن به اوضاع آشفته کشور برآمد .

در ادامه این گزارش تاکید شده است: آشوبها و اغتشاشات اخیر کشور با هر بهانه‌ای که شکل گرفت‌، بی‌تردید هدف اصلی آن به حاشیه راندن تلاشها و فعالیتهای دولت مردمی برای باز کردن گره‌های کشور و مخدوش کردن دستاوردهای آن و در مرحله بعدی تضعیف و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زعم طراحان خارجی و صحنه گردانان داخلی آن بود. توطئه‌ای که بحمدالله بار دیگر با هوشمندی مردم و حضور به موقع آنها در صحنه در کف خیابانها به نتیجه نرسید.