شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نماینده مردم

نماینده مردم رفسنجان: در میدان عملیات نباید فرمانده را عوض کرد/ حاشیه‌ها دامن وزیر را گرفته است

نماینده مردم رفسنجان: در میدان عملیات نباید فرمانده را عوض کرد/ حاشیه‌ها دامن وزیر را گرفته است

نماینده مردم رفسنجان در خصوص عملکرد وزارت ورزش با بیان اینکه در میدان عملیات که نمی‌توانیم فرمانده عوض کنیم گفت: وزیر ورزش ریل‌گذار برای هماهنگی های میان باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها است اما متاسفانه حاشیه‌ها دامن ورزش و وزیر را هم گرفته است.

حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص اقدامات وزیر ورزش و جوانان گفت: در میدان عملیات که نمی‌توانیم فرمانده عوض کنیم و با استیضاح وزیر در این شرایط چیزی جز شکست عاید ما نمی‌شود و ورزش ما حال روز خوبی ندارد؛ ما باید کمک  کنیم که هم وزیر با اقتدار در وزارتخانه کار کند و این حاشیه ها جمع شود و ورزشکاران ناسپاسی نکنند و نمک نخورند و نمکدان بشکنند ضربه آن به وزارت ورزش میخورد. بنابراین باید دست به دست هم داد یک کاری خوبی را انجام دهیم.

وی با اشاره به برخی حاشیه های موجود در جامعه ورزش متاثر از اتفاقات اخیر در کشور خاطرنشان کرد:وزیر ورزش ریل‌گذار برای هماهنگی های میان باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها است اما متاسفانه این حاشیه‌ها دامن ورزش و وزیر را هم گرفته است و وزیر هر چقدر عذر بیاورد که من مقصر نیستم وحوزه اختیار من نیست و من هماهنگ کننده، سیاست و ریل گذار هستم مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد. 

جلالی ضمن تاکید بر لزوم پرهیز ورزشکاران از حواشی ایجاد شده توسط رسانه های معاند، گفت: باید سیاستگذاری واحد و متمرکزی درحوزه ورزش داشته باشیم که وزیر بتواند اقتدار خودش را نشان  بدهد؛ اشتباهاتی که ورزشکاران انجام می دهند تر و خشک را با هم می سوزاند و پای وزیر را هم گرفته و اکنون مجلس استیضاح را دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام