شهر خبر

در ۴۸ ساعت گذشته؛

بیش از ۹۰ نفر توسط امدادگران هلال احمر خوزستان امدادرسانی شدند

بیش از ۹۰ نفر توسط امدادگران هلال احمر خوزستان امدادرسانی شدند

اهواز- سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۶ حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری و یک عملیات امدادرسانی در آب‌گرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعباس نجفی با اشاره به بارندگی اخیر در استان خوزستان بیان کرد: در بخش صیدون شهرستان باغملک شاهد بارش شدید باران بوده و مناطق هپرو، میداود، قلعه سروستان، طلاور و بکانی متأثر از این بارش‌ها نیازمند امدادرسانی شدند که با پاسخگویی سریع امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان باغملک ارزیابی‌ها نیز انجام شده و عملیات امدادرسانی صورت گرفت.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: در این آب گرفتگی به ۹۰ نفر امدادرسانی شده و اقلام زیستی شامل پتو، موکت، کنسروجات، شکر و چادرهای اسکان بین این افراد توزیع شده است.

وی با اشاره به حوادث جاده‌ای در این بازه زمانی گفت: نجات گران پایگاه‌های امدادی در محورهای اندیکا - تاراز، هندیجان - بوطاری، شوش - دانیال نبی، مسجدسلیمان - سه راهی لالی، شادگان - دارخوین و محور شوش - اندیمشک به ۷ مصدوم امدادرسانی کرده و افراد را به مراکز درمانی انتقال داده‌اند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان با تقدیر از زحمات شبانه روزی نجات گران تصریح کرد: ۸ خودرو آمبولانس، ۱۳ تیم عملیاتی در حوادث ۴۸ ساعت گذشته مشغول امدادرسانی بوده‌اند.