شهر خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی باشگاه ماشین سازی تبریز

بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی باشگاه ماشین سازی تبریز

تبریز- مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی باشگاه ماشین سازی تبریز خبر داد و بر ضرورت پرداخت بدهی های این باشگاه توسط مالک آن تاکید کرد.

حبیب ستوده نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر افزود: باشگاه مس سونگون مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال تنها برای کمک و باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال تراکتور به حساب این باشگاه واریز کرده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در قرارداد انتقال مالکیت باشگاه ماشین سازی تبریز امضا طرفین موجود است، عنوان داشت: در قرارداد فوق امضا محمدرضا زنوزی، یونس قربانی، ارجعی، آذرنیا، نجفی و ششگلانی موجود است ولی امضا ایوب بهتاج مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان خالی است و با این توضیحات فعلاً روی کاغذ مالکیت باشگاه با آقای قربانی می‌باشد.

ستوده نژاد اذعان کرد: در بندی از قرارداد باشگاه ماشین سازی آمده است تسویه بدهی‌های داخلی تیم ماشین سازی بعد از انتقال با محمدرضا زنوزی بوده و دیون بازیکنان خارجی و همچنین تیم‌های پایه سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ با آقای قربانی است که تا به این لحظه ایشان به این بند از قرارداد عمل نکرده است.

وی با بیان اینکه برای بهبود وضعیت باشگاه ماشین سازی ۲ پیشنهاد به مسئولین استانی ارائه کرده ایم، اظهار داشت: با توجه به بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی باشگاه ماشین سازی ابتدا باید آقای قربانی بدهی‌های این تیم را پرداخت نماید تا بعد از آن پروانه باشگاه به نام ایشان انتقال یابد چرا که مالکیت باشگاه فوق را تا به این لحظه طبق ماده فصل پنج انتقال نداده ایم.

ستوده نژاد دومین پیشنهاد خود برای علاج مشکلات باشگاه ماشین سازی اینگونه مطرح کرد: به دنبال درخواست مدیران کانال‌های هواداری تیم فوتبال سبز قباهای تبریز که اعلام کردند ما برای بازی در لیگ استانی نیز آماده هستیم، ولی باشگاه به مالکیت خود کارخانه ماشین سازی تبریز انتقال یابد، به مسئولین استانی مطرح کردیم و قرار بر این است قربانی با مسئولین کارخانه صحبت کنند تا در صورت موافقت این انتقال صورت بگیرد.

گفتنی است، تیم ماشین سازی تبریز که ریشه دار ترین تیم فوتبال شمال غرب کشور می‌باشد بعد از انتقال به یونس قربانی از لیگ برتر به لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور سقوط کرده و در حال حاضر بدلیل حاضر نشدن در رویارویی با حریفان خود در آستانه سقوط به لیگ استانی است.