شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مدیریت بحران

افتتاح ۶ طرح و برنامه ایمنی و مدیریت بحران تهران/ عملیاتی شدن ۲ پایگاه پشتیبانی و ۵ دستگاه لرزه نگار درون چاهی

افتتاح ۶ طرح و برنامه ایمنی و مدیریت بحران تهران/ عملیاتی شدن ۲ پایگاه پشتیبانی و ۵ دستگاه لرزه نگار درون چاهی

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: امروز ۶ طرح و برنامه عمرانی، آموزشی، علمی و گسترش همکاری‌های میان بخشی در حوزه ارتقاء ایمنی و مدیریت بحران شهر تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران امروز ( ۲۱ آبان) ۶ طرح و برنامه ایمنی و مدیریت بحران در تهران افتتاح شد.

وی افزود: این طرح ها در دوازدهمین شنبه های امید افتخار مراسمی با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری و برنامه عمرانی آموزشی علمی و گسترش همکاری‌های میان بخشی در حوزه ارتقاء ایمنی و مدیریت بحران شهر تهران بود که افتتاح شد. 

نصیری گفت: بهره برداری از ۲ پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران واقع در مناطق ۱۸ و ۲۰ که کار احداث، بازسازی و تجهیز آنها به تازگی پایان یافته از جمله این طرح هاست. به این ترتیب تعداد پایگاه عای مدیریت بحران تهران در سطح محلات به ۱۰۵ پایگاه رسید.

  کانونی برای اجرای برنامه های متنوع مدیریت بحران در مراحل �شگیری آمادگی و مقابله محسوب می‌شوند افزود دستگاه لرزه نگار در آنجا که با هدف پایش مستمر حرکات های پرتغال و شناخت های پنهان در ۵ پایگاه مدیریت بحران در عمق ۵۰ متری اجرا شده بهره برداری شد به این ترتیب امواج ناشی از حرکات گسل ها ثبت و به صورت برخط در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران قابل دریافت است