شهر خبر

پا قدم خوب نوراللهی برای تیم اماراتی

شباب الاهلی در حضور تاثیرگذار هافبک ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل النصر شد.

پا قدم خوب نوراللهی برای تیم اماراتی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

در یکی از دو دیدار آغازین هفته دهم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که پس از یک مسابقه غیبت دوباره احمد نوراللهی را در فهرست نفراتش داشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۶:۱۵ امروز در ورزشگاه راشد دبی به مصاف تیم رده دوازدهمی النصر رفت.

یاران نوراللهی که در پنج هفته گذشته لیگ برتر امارات فوق‌العاده ظاهر شده و در کنار روند شکست‌ناپذیری، یک تساوی و چهار پیروزی متوالی داشتند، امروز هم توانستند به نتایج خوب خود ادامه بدهند و به برد پُر گل مقابل النصر دست پیدا کنند.


تیم فوتبال شباب الاهلی در شرایطی که احمد نوراللهی را به‌عنوان یار جانشین در اختیار داشت و پس از ورود این بازیکن به زمین هجومی‌تر کار کرد و دو گل زد، به برتری ۳ بر صفر مقابل النصر رسید تا ۲۲ امتیازی شود و با سه امتیاز بالاتر و یک بازی بیشتر نسبت الوحده و شارجه، در صدر جدول لیگ برتر امارات قرار بگیرد.


احمد نوراللهی، ستاره ایرانی شباب الاهلی از دقیقه ۷۹ دیدار امروز مقابل النصر همراه با عمر خربین وارد زمین شد و گل دوم تیمش با شوت ریباند شده او و ضربه سر فدریکو کارتابیا به ثمر رسید.

هافبک ایرانی شباب الاهلی که هفته گذشته بخاطر آسیب دیدگی در فهرست دیدار مقابل البطائح قرار نگرفته بود، امروز نُهمین بازی فصل خود را در حالی برابر النصر انجام داد که در هشت حضور قبلی‌اش در این فصل همواره در ترکیب حضور داشت.