شهر خبر

شیخ عیسی قاسم: شرکت در انتخابات بحرین خیانت است

شیخ عیسی قاسم: شرکت در انتخابات بحرین خیانت است

ایرنا نوشت: آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین جمعه شب در پیام زنده تلویزیونی به ملت این کشور تاکید کرد که شرکت در انتخابات فردای پارلمانی و شوراهای شهر در این کشور خیانت است.

آیت الله قاسم در این پیام که از شماری از شبکه های تلویزیونی منطقه پخش شد، درباره انتخابات پارلمانی فردا (شنبه) در بحرین گفت: اگر مشارکت چشمگیری در انتخابات داشته باشید، در امتحان شکست خواهید خورد.

وی افزود: مسئولیت بحرینی ها تحریم انتخابات است و مشارکت در آن خیانت است.

رهبر شیعیان بحرین گفت: قانون اساسی درست و عادلانه همان چیزی است که خداوند از آن راضی می شود.

وی پارلمان بحرین را به نفع حکومت حاکم و به زیان ملت بحرین دانست و گفت که این پارلمان ابزار ظلم و ستم و به حاشیه راندن مردم است.

آیت الله قاسم گفت: پارلمان ها ایجاد شده اند که به ملت خدمت کنند و نه رژیم ها. پارلمان هایی که به ملت ها خدمت نمی کنند، به فاجعه تبدیل می شوند.

وی افزود: افراد کاردان و مخلص از اجازه نامزد شدن در انتخابات فردا کنار زده شده اند و لذا پارلمان خالی از این افراد خواهد بود.

رهبر شیعیان بحرین گفت: کسانی که فردا در انتخابات رای خواهند داد، ارتش و نیروهای امنیتی حکومت آل خلیفه هستند. حامیان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به رای دهندگان ملحق شده اند و رژیم مرکزی انتخابی را در سرزمین اشغالی فلسطین دایر کرده است.

رژیم بحرین درصدد برگزاری انتخابات پارلمانی و شوراهای شهر در فردا شنبه است؛ در حالی که مخالفان سیاسی بخاطر سیاست سلطه طلبانه رژیم و اعمال سیاست انزوای سیاسی از سوی آل خلیفه و همزمان با آن ادامه بازداشت رهبران مخالف و تبعید بسیاری از رهبران دینی و سیاسی کشور و نیز سازش و عادی سازی مناسبات با دشمن صهیونیست و دادن تابعیت سیاسی کورکورانه به خارجی ها برای تغییر بافت جمعیتی بحرین با حمایت عربستان و همدستی آمریکا و انگلیس در سایه سکوت نهادهای بین المللی و سازمان ملل نسبت به این جنایات، شرکت در این انتخابات را تحریم کرده اند.

311311