شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#والیبال#ساحلی

درخشش ایران در والیبال ساحلی قهرمانی آسیا!

رقابت‌های تور والیبال ساحلی آسیا با معرفی تیم‌های برتر خاتمه یافت.

درخشش ایران در والیبال ساحلی قهرمانی آسیا!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

دیدار فینال تور آزاد والیبال ساحلی بندرعباس، عصر امروز در سواحل سورو برگزار شد و با برتری تیم چین یک و قهرمانی این تیم به پایان رسید.

تیم استرالیا یک با ترکیب زاکری شوبرت و توماس هاجز، پس از پیروزی 2 بر یک مقابل ایران دو در دیداری سخت به فینال رسیده بود و چین یک با برتری آسان مقابل چین 2 راهی فینال شده بود.

استرالیا که در این دیدار، کمی خسته و البته پر اشتباه نشان می‌داد، نتوانست از پس تیم چین یک (لایک جیانگ ها و جیا شین وو) بر بیاید و در دو ست با نتایج 21 بر 16 و 21 بر 18 مغلوب شد تا چین به جایزه 2500 دلاری و استرالیا به جایزه 2000 دلاری برسد.

نکته جالب توجه تشویق استرالیایی‌ها با وجود شکست از سوی تماشاگران حاضر در استادیوم بود؛ دیداری که مورد استقبال مردم بندرعباس قرار گرفته بود.

همچنین دیدار رده‌بندی برگزار شد و با برتری تیم ایران 2 مقابل چین 2 به پایان رسید.

تیم بهمن سالمی و علیرضا آقاجانی که بازی سنگینی را صبح امروز مقابل استرالیا یک برگزار کرده بود در ست نخست بازی برابر چین دو (یان وی ونگ و چائو وی جو) نیز کار سختی پیشرو داشت و حریف چینی پا به پای آن‌ها امتیاز گرفت ولی در نهایت ایران 22 بر 20 چین را شکست داد.

تیم ایران دو در ست دوم نیز با برنامه و بازیخوانی حریف، عملکرد بهتری داشت و از همان ابتدا، برتری خود را حفظ کرد تا در پایان 21 بر 16 برنده این ست و بازی شد تا در جایگاه سوم این دوره از مسابقات قرار گیرد و جایزه 1500 دلاری را از آن خود کند.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، میهمان ویژه این دیدار بود.