شهر خبر

بیش از ۱۰ ساعت تاخیر در پرواز تهران- استانبول توسط هواپیما قشم ایر

بیش از 10 ساعت تاخیر در پرواز تهران- استانبول توسط هواپیما قشم ایر

پرواز تهران-استانبول قرار بر این بود که صبح ساعت 9:30 صبح انجام شود اما با تاخیر مواجه می‌شود به علت نقض فنی و مجدد با تاخیر مواجه می‌شود در نهایت ساعت 21 شب به انجام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ در پی تاخیر طولانی و سرسام آور هواپیمای قشم ایر پرواز تهران-استانبول با شماره پرواز 2213 با تاخیر بیش از ۱۰ ساعت صدای مسافران را در آورده است.

پرواز تهران-استانبول قرار بود صبح ساعت ۹:۳۰ صبح انجام شود اما با تاخیر مواجه می‌شود به علت نقض فنی و مجدد با تاخیر مواجه می‌شود در نهایت ساعت 21 شب به انجام خواهد رسید.

براساس شکایت یکی از مخاطبین خبرنگار ، خبرگزاری برنا گفته می‌شود که درگیری‌هایی از سوی مسافرین و عوامل فرودگاه صورت میگیرد. 

با پیگیری‌های خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا از روابط عمومی سازمان هواپیمایی قشم ایر باعث روشن شدن علت این تاخیر می‌شود.

صابر نوروزی، روابط عمومی سازمان هواپیمایی قشم ایر در گفت و گو با خبرنگار برنا، در مورد تاخیر پیش آمده اظهار کرد: 

پرواز امروزصبح (20آبان) تهران- استانبول به دلیل نقض فنی با تاخیر طولانی مواجه شد و امروز نقض فنی آن برطرف شد و ما پرواز جایگزینی ارسال کردیم تا پرواز امروز انجام شود.

روابط عمومی قشم ایر در ادامه تصریح کرد: البته اشتباه از مسافرین عزیز بود صبح قبل از پرواز به مسافرین پیامی از سوی سازمان ارسال شد جهت تاخیر پیش آمده و به مسافران اعلام شد که ساعت 14 داخل فرودگاه باشند و برخی مسافران پیامک را نخونده بودند و این مشکل از خود مسافرین بوده است.

نوروزی گفت: نقض فنی هواپیما امروز برطرف شد و حدودا ساعت 21 امشب پرواز صورت می‌گیرد و ما برای اینکه به مسافرین سخت نگذرد پذیرایی را طی دو مرحله در فرودگاه امام انجام دادیم.

وی در ادامه افزود: امروز هنگام تاخیر پرواز مدیرعامل مجموع در فرودگاه امام حضور داشته و این قول را به مسافرین داده است که یک پرواز جایگزین به عنوان دلجویی به مسافرین هدیه خواهیم داد و یا بلیطشان استنداد خواهد شد.

روابط عمومی کیش در مورد درگیری بین مسافرین و عوامل فرودگاه گفت: درگیری جزئی رخ داد که کاملا طبیعی بود و با تاخیر پیش آمده قطعا مسافر بخاطر برنامه ریزی که کرده بود ناراحت و عصبی می‌شود این چنین واکنش‌هایی در این مواقع طبیعی است و انتظار می‌رود که رخ دهد.

انتهای پیام/