شهر خبر

تاج: هزینه‌های جام‌جهانی امسال سنگین است/ زمانی برای آمدن تیم‌ملی به کیش نیست

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد رفت و برگشت تماشاگران گفت: هزینه‌های جام جهانی امسال سنگین است و برای تماشاگران به صرفه است که از تهران یک روزه به قطر بروند و بعد از تماشای بازی به تهران برگردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا: مهدی، تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری فی‌مابین سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به منظور المپیاد فوتسال کیش کاپ کشوری در مورد فضای قطر برای جام‌ جهانی و آمادگی قطر برای میزبانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دیروز صبح در یک روز کاری توانستیم با مسئولین محترم قطر برای اعزام تیم ملی عزیز کشورمون دیدار و بازدیدی داشته باشیم.

تاج در ادامه تصریح کرد: در جلسات متعددی با قطر مشکلاتی را پیش بینی و بیان کرده بودیم که اصلی ترین مشکل بحث هتل‌ برای اسکان بود که این مشکل هم با پیگیری‌ها رفع شد و در خود ورزشگاه‌ هم مشکلاتی بود که آن‌ها هم رفع و انجام شد و من معتقد هستم که مسئله حل نشدنی به لحاظ ترابری و مسائل جانبی تیم ملی فوتبال بزرگسالمون که در واقع باید در مسابقات جام جهانی قطر شرکت کند مشکلات و موانعی بر سر راه آنها نیست ولی در هر صورت ممکن است در هر لحظه اتفاقی برای فوتبال پیش آید و یا درخواست‌هایی داشته باشیم که قابل پیش‌بینی نیست.

وی در ادامه افزود: قطعا طرف قطری هم کمالات همکاری با ایران را انجام داد هرآنچه که پیش بینی میشد خوب پیش رفت و مشکل خاصی در حال حاظر با طرف قطری نداریم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: یک سری مشکلات در کشور خودمون داریم که آنها هم باید رفع شود و موانع باقی مانده هم از سر راه برداریم. 

مهدی تاج در مورد استفاده از منطقه آزاد کیش برای جام جهانی قطر، گفت: کیش در حال حاظر چهار زمین فوتبال عالی وجود دارد و نباید صرفا به جام جهانی قطر گره زد.

تاج در مورد زمان اعزام تیم ملی به کیش افزود: در روز دوشنبه تیم ملی به قطر اعزام می‌شود و یک بازی ایران با تونس برگزار می‌کند و زمان زیادی به جام جهانی نمانده است و تیم ملی در این زمان کوتاه امکان آمدن به کیش را ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد رفت و برگشت تماشاگران،  گفت: هزینه‌های جام جهانی امسال سنگین است و برای تماشاگران به صرفه است که از تهران یک روزه به قطر بروند و بعد از تماشای بازی به تهران برگردند.