شهرخبر

تجاوز یک خاخام اسرائیلی به یک زن

کدخبر: ۵۳۳۹۵۸
اقتصادنیوز: با شکایت یک زن علیه خاخام برجسته رژیم صهیونیستی مبنی‌بر تجاوز جنسی به وی، پلیس اسرائیل تحقیقاتی را درباره جرایم تعرض جنسی وی آغاز کرد.
تجاوز یک خاخام اسرائیلی به یک زن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، پلیس رژیم اسرائیل تحقیقاتی را درباره جرایم تعرض جنسی که خاخام «تسوی تاو» رهبر معنوی گروه افراطی محافظه کار «نوعم» و شریک حزب «صهیونیسم مذهبی» مرتکب شده است، آغاز کرد.

شبکه "i۲۴" رژیم صهیونیستی گزارش داد، این تحقیقات پس از آن آغاز شد که یک زن شکایت کرد که «تسوی تاو» که چندین سال پیش و زمانی که رئیس یک مدرسه مذهبی بوده است، به او تجاوز جنسی کرده است.

این زن به نام «تینا» ‌در یک مصاحبه علنی در شبکه ۱۲ رژیم اسرائیل به این موضوع را فاش کرد و از اینرو چندین خاخام برجسته یهودی بصورت علنی خواستار تحقیق در مورد ادعاهای مطرح شده تعرض جنسی علیه «تسوی تاو» شدند.

این زن جوان با بیان اینکه خانواده‌اش همیشه به خاخام تائو نزدیک بوده‌اند، ادامه داد: من تحت تأثیر روحی و روانی او بودم، او در دوران کودکی و حتی بعد از ازدواج و مادر شدن، من را بارها آزار داد.  

ای افزود: از طرق مختلف سعی کردم کمک بخواهم اما آن موقع نمی دانستم چطور باید اینکار را انجام دهم ... یک بار در ۱۰ سالگی سعی کردم با پلیس تماس بگیرم.

این زن تصریح کرد که در حالیکه بسیاری از مردم ادعاهای او را نپذیرفته اند؛ تحت فشار شدید اطرافیانش قرار گرفته است تا سکوت کند.  

او  افزود که خاخام یاد شده از قدرت و وجهه خود برای انجام این موارد تعرض سوء استفاده کرده است.

در همین حال، شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که پلیس این رژیم از سایر قربانیان احتمالی خاخام تسوی تحقیقات انجام خواهد داد.

این اولین مورد رسوایی خاخام های رژیم صهیونیستی نیست بلکه پیشتر نیز گزارش های زیادی از رسوایی های اخلاقی و فساد مالی و حتی قاچاق اعضای بدن در داخل و خارج فلسطین اشغالی منتشر شده بود.