شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور

تصاویر و وضعیت بسیجی‌های مجروح در ناآرامی‌ها | عکس یادگاری با معاون رئیس جمهور ؛ بسیجیان چه گفتند؟

معاون رئیس جمهور ضمن عیادت از تعدادی از بسیجیانی که توسط اغتشاشگران با سلاح گرم و سرد و سنگ، مصدوم شده اند، ایثارگری آنان در صیانت از امنیت مردم را ستودنی و قابل تقدیر دانست.

اغتشاشات

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد حسینی در دیدار با جمعی از بسیجیان گردان امام علی(ع) منطقه ۱۸ که در جریان حوادث اخیر مجروح شده اند، با ابلاغ سلام رئیس جمهور اظهارکرد: در حوادث اخیر تدبیر مسئولین این بوده که نهایت خویشتنداری و مدارا انجام شود تا صف اغتشاشگران از کسانی که دچار هیجان شده‌اند، جدا شود و در مقابل اغتشاشگران نیز خشونت حداکثری را در پیش گرفتند لذا تعداد زیادی از نیروهای انتظامی و بسیجیان مجروح و عده ای هم شهید شدند.

وی با تجلیل از روحیه رشادت و فداکاری بسیجیان در دوران دفاع مقدس و تمامی حوادث و فتنه های دشمنان در مقاطع مختلف، تاکید کرد: بسیجیان عزیز با حضور به موقع در صحنه، نقش مهمی در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان و صیانت از امنیت مردم داشتند و همواره جان خود را به خطر انداختند تا به مردم آسیب نرسد.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: نیروهای نظامی و بسیجیان غیور در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها حضور فعال و تاثیر گذاری دارند و هرگز اجازه نخواهد داد که اغتشاشگران، بر اساس نقشه دشمنان ملت ایران، بتوانند کوچکترین خدشه ای در امنیت جامعه و آسایش روانی مردم ایجاد کنند.

 عیادت حسینی معاون رئیسی از مجروحان بسیجی حوادث اخیر
 عیادت حسینی معاون رئیسی از مجروحان بسیجی حوادث اخیر

در این دیدار بسیجیان گردان امام علی علیه السلام با معرفی خود که عمدتاً از طبقه کارگر و دارای شغل آزاد بودند، نحوه مجروح شدن شان را بیان و بر عزم بسیجیان در دفاع از امنیت مردم و مقابله با اغتشاشگران تاکید کردند.

جواد قربانی فرمانده گردان امام علی (ع) منطقه ۱۸ نیز در سخنانی اظهارکرد: بسیجیان این منطقه از روحیه ایمان و دلیری مثال زدنی برخوردار هستند و در همه حوادث در کنار مردم بوده و از آنان حمایت و پشتیبانی می کنند و اجازه نمی دهند کسی به آرامش خاطر و امنیت مردم آسیب بزند.