شهرخبر

پیشنهاد ۳۰۰ میلیون دلاری دیزنی برای بازگشت جانی دپ!

طبق گزارش‌ها کمپانی دیزنی در حال آماده کردن قراردادی چند میلیون دلاری برای جانی دپ به منظور بازی مجدد در نقش کاپیتان جک اسپارو در مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) است.

تلکس

به گزارش تازه‌نیوز، گفته می‌شود که رو‌ٔسای دیزنی امیدوارند پس از پیروزی جانی دپ در نبرد حقوقی در مقابل همسر سابقش، امبر هرد، بار دیگر این بازیگر ۵۹ ساله را با قراردادی ۳۰۰ میلیون دلاری در ششمین فیلم دزدان دریایی کارائیب و مجموعه‌ ای از اسپین آف دیزنی پلاس به کار گیرند.

جانی دپ در سال ۲۰۱۸ از این فرنچایز کنار گذاشته شد و در جریان دادگاه افترا گفت که حاضر نیست در آینده به آن بازگردد. با این حال یک منبع ادعا کرده است که دیزنی می‌خواهد این بازیگر نقش نمادین خود را نه تنها در ششمین فیلم بلکه در مجموعه اسپین آفی که به تشریح داستان این شخصیت می‌پردازد تکرار کند.

این منبع آگاه می‌گوید دیزنی علاقه زیادی به حل کردن اختلافاتش در رابطه با دپ دارد و قرار است قراردادی ۲۴۴ میلیون پوندی به او پیشنهاد دهد که شامل کمک مالی قابل توجهی به یک موسسه خیریه به انتخاب دپ است. به گفته او این شرکت قبل از محاکمه افترا علیه امبر هرد که با پیروزی جانی دپ به پایان رسید، با این بازیگر تماس گرفت و یک سبد هدیه و نامه‌ای صمیمانه برای او ارسال کرد.

این منبع گفت: «استودیو قبلا پیش نویس فیلمی درباره جک اسپارو را نوشته است. بنابراین آنها بسیار امیدوارند که جانی آنها را ببخشد و به عنوان کاراکتر خود بازگردد.»

کنار گذاشته شدن جانی دپ از ششمین فیلم از فرنچایز دزدان دریایی کارائیب زمانی اتفاق افتاد که همسر سابق او، هرد در مقاله‌ای در نشریه واشینگتن پست بدون نام بردن از دپ، از آزار خانگی که تجربه کرده بود نوشت. پس از نوشتن این مقاله در سال ۲۰۱۸، دپ شکایتی ۵۰ میلیون دلاری علیه هرد تنظیم کرد زیرا مدعی شد که این نوشته روی حرفه‌اش تاثیر گذاشته است و قرار بود از ششمین فیلم دزدان دریایی کارائیب ۲۲ میلیون دلار به دست آورد.

هیات منصفه در محاکمه افترا ۱۰ میلیون دلار غرامت و ۵ میلیون دلار غرامت جزایی برای هرد در نظر گرفت.

منبع: روزیاتو