شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بهشت زهرا#مزار

مراسم سالگرد شهید طهرانی‌مقدم در بهشت‌ زهرا(س) برگزار شد

مراسم سالگرد شهید طهرانی‌مقدم در بهشت‌ زهرا(س) برگزار شد

مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی‌مقدم فرمانده یگان موشکی سپاه صبح امروز در قطعه ۲۴ بهشت زهرا (س) و در جوار مزار آن شهید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی‌مقدم فرمانده یگان موشکی سپاه صبح امروز در قطعه 24 بهشت زهرا و در جوار مزار آن شهید برگزار شد.

در این مراسم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، خانواده شهید طهرانی‌مقدم و جمعی از مردم حضور داشتند.

سرلشکر سلامی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به شیطنت‌های دشمنان در روزهای اخیر گفت: دشمنان ترسیده‌اند و چند شبانه‌روز است به حالت آماده‌باش درآماده‌اند. آن‌ها از طریق کشورهای مختلف پیغام می‌دهند که پاسخ ندهید.

 

وی که هفته پیش و در حاشیه راهپیمایی مردم در روز 13 آبان در تهران گفته بود که انتقام ایران حتمی است، امروز خطاب به دشمنان گفت: آرامش‌تان را خواهیم گرفت.

روز گذشته نیز مراسمی به مناسبت سالگرد شهادت سردار طهرانی‌مقدم در ستاد نیروی هوافضای سپاه برگزار شد که سردار حاجی‌زاده در حاشیه آن مراسم از ساخت موشک هایپرسونیک که تاکنون هیچ سپر موشکی توان رهگیری و انهدام آن را ندارد، خبر داد.

سردار حسن طهرانی‌مقدم فرمانده یگان موشکی سپاه بود که 21 آبان سال 1390 در حین انجام آزمایشات موشکی در ملارد به همراه جمعی از نیروهایش به شهادت رسید.

انتهای پیام/