شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران#مشهد

ایران در انتظار نامه سرنوشت ساز فیفا/ سکوت مشکوک بعد از ماجرای حاشیه ساز

فیفا هنوز بعد از ارائه مدارک فدارسیون فوتبال ایران در خصوص اتفاقات مشهد طی بازی ایران و لبنان، تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است.

ایران در انتظار نامه سرنوشت ساز فیفا/ سکوت مشکوک بعد از ماجرای حاشیه ساز

فدراسیون جهانی فوتبال بعد از درخواست توضیح از فدراسیون فوتبال ایران در خصوص اتفاقات بازی مشهد (انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲) هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نکرده است.

بعد از بازی ایران – لبنان بود که واکنش های زیادی به حواشی بیرون از زمین و اتفاقاتی که برای گروهی از زنان تماشاگر رخ داد را شاهد بودیم. مدت ها گذشت تا اینکه FIFA از ایران بابت این اتفاقات توضیح خواست تا شایعات زیادی در این رابطه مطرح شود.

فدراسیون فوتبال ایران طبق خواسته FIFA، توضیحاتی ارائه کرد تا خطر محرومیت احتمالی را پشت سربگذارد. حال در مرحله ای قرار گرفته ایم که فدراسیون فوتبال ایران در انتظار جمع بندی فدراسیون جهانی برای اعلام نظر نهایی است.

در شرایطی که طی روزهای نخست انتشار این خبر، نگرانی های زیادی بابت محرومیت یا برخورد سخت گیرانه FIFA وجود داشت، به نظر می رسد که ماموریت فدراسیون فوتبال برای توجیه اتفاقات مشهد کارساز بوده و احتمال برخوردی شدید بسیار پایین است. داود پرهیزکار نیز با تاکید به این موضوع در مورد نامه FIFA گفت: این نامه مربوط به اتفاقات مشهد بود که چند سوال مطرح شده بود و فدراسیون فوتبال هم به آن پاسخ داد و بعد از آن هیچ پاسخی از سوی فیفا نداشتیم.