شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#بانک مرکزی#نماینده مردم
نماینده مردم ساری در گفتگو با ایبِنا:

بسته مهار تورم و ثبات بازار ارز به مجلس ارائه شود

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: بانک مرکزی بسته‌های کوتاه و بلند مدت را برای مهار تورم و ثبات بازار ارز به مجلس ارائه کند.

علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا در رابطه با افزایش قیمت دلار در کشور گفت: افزایش قیمت دلار در روز‌های اخیر متاثر از عوامل سیاسی به ویژه ناآرامی‌ها در کشور است.


وی در ادامه افزود: دشمن در صدد است تا با اعمال فشار‌های سیاسی از طریق ایجاد ناآرامی پایه‌های اقتصادی کشور را سست و از این طریق به اهداف شوم خود در مورد ایران دست پیدا کند.


نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید برای مواجهه با این توطئه دشمن و جلوگیری از تلاطم بازار اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.


بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: بانک مرکزی باید بسته‌های کوتاه مدت و بلند مدت را برای مهار تورم و جلوگیری از افزایش قیمت دلار و دیگر ارز‌ها تهیه و به مجلس و شورای هماهنگی سران سه قوه ارائه کند.


وی در این خصوص اظهار داشت: دشمن از هر طریق ممکن به دنبال آسیب زدن به کشور باشد و ما هیچ گاه نباید خود را از مکر آن ایمن بدانیم و لذا باید اقدامات لازم را برای مقابله با توطئه‌های دشمن در دستور کار خود قرار دهیم.