شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزنه‌برداری#ورزشکاران

خبرهای خوبی از وزنه‌برداری زنان خواهید شنید/ ورزشکاران می‌توانند رکوردهای خود را ارتقا بدهند

خبرهای خوبی از وزنه‌برداری زنان خواهید شنید/ ورزشکاران می‌توانند رکوردهای خود را ارتقا بدهند

سرپرست نائب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری گفت: در آینده خبرهای خوبی از وزنه‌برداری زنان خواهید شنید.

بدرالملوک کهرنگی، سرپرست نائب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص آخرین شرایط تیم ‌ملی زنان برای حضور در مسابقات جهانی کلمبیا اظهار داشت: خوشبختانه هم شرایط تمرینی و هم شرایط اسکان ملی‌پوشان خوب است و همه چیز طبق برنامه کادر فنی در جریان است. آنچه که بنده در تمرینات می‌بینم بچه‌های ما بسیار با انگیزه هستند و تلاش می‌کنند رکوردهای خود را ارتقا بدهند.

وی در مورد امید به کسب مدال در رقابت‌های جهانی تصریح کرد: حتما امیدواریم چرا که امید چیز خوبی است ولی واقعا شرایط مسابقات جهانی قایل قیاس با هیچ رویدادی نیست. بچه‌های ما در دو رویداد اخیر بازیهای کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا خوش درخشیدند و همین امر بدون تردید ما را به آینده ملی‌پوشان فعلی بسیار امیدوار کرده است. تلاش ما این است که در میدان جهانی هم نتیجه خوبی کسب کنیم. 

کهرنگی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار برنا در خصوص المپیک پاریس و برنامه‌های فدراسیون برای کسب سهمیه در این بخش نیز گفت: ۱۰۰ درصد هدف نهایی ما ابتدا حضور در المپیک و سپس کسب سکو در این میدان بزرگ ورزشی است. بدون شک برای تحقق این هدف نیاز به زمان بیشتری هست ولی آنچه که مسلم است همه در تلاش هستیم که بتوانیم در المپیک پاریس حضور داشته باشیم. مطمئن باشید من با اراده‌ای که در ملی‌پوشان می‌بینم در آینده به ویژه بازیهای اسیایی نتایج خوبی را از این بچه‌ها خواهیم دید.

وی در پایان در خصوص برگزاری مسابقات لیگ توضیح داد: حتما در بخش بانوان هم مسابقات لیگ منطقه‌ای را خواهیم داشت. ۲۳ آبان لیگ آقایان برگزار می‌شود و بعد از آن مسابقات بانوان را خواهیم داشت.

انتهای پیام/