شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ملت ایران

راهبرد دشمنان شکست‌خورده و پوسیده است/ نمی‌توانید راه ملت ایران را عوض کنید

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی به‌دنبال انشقاق قومی و مذهبی هستند، گفت: دشمنان این را بدانند که راهبردشان پوسیده، ناکارآمد و شکست‌خورده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی به‌دنبال انشقاق قومی و مذهبی هستند، گفت: دشمنان این را بدانند که راهبردشان پوسیده، ناکارآمد و شکست‌خورده است.

سردار حسین معروفی عصر امروز پنج‌شنبه ۱۹ آبان در نخستین یادواره یک هزار شهید سیستانی و گرامیداشت ۴ هزار شهید گلستان اظهار کرد: مجلس شهدا مجلس ختم نیست بلکه به ما عزت، شرف و قدرت می‌دهد، شهدا عامل بازدارندگی نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و عمر خود را در راه بقای دین خدا در طبق اخلاص قرار دادند.

وی با بیان اینکه شهدا برای مدل‌سازی اسلام اهل بیت(ع) جان‌فدا شدند، افزود: شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران هستند و اگر امروز دشمن جرئت حمله به ایران را ندارد عقبه شهیدان و ایستادگی در مسیر حق را دیده است.

 معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با بیان اینکه ملت ایران با منطق برای حقیقت دین، کرامت انسانی و دفاع از ناموس خود ۱۸۸ هزار شهید داده‌اند تا دامان ناموس ایرانی حفظ شود، تاکید کرد: شرط حسینی شدن سر کلاس عباس(ع) نشستن است و کسی که می‌خواهد ذوب شدن در ولایت را ببیند باید در مکتب عباس‌بن‌علی(ع) ذوب شود.

معروفی با بیان اینکه ایمان واقعی، حسن‌ظن به ذات اقدس الهی است، بیان کرد: اگر خداوند را یاری کنید خداوند هم شما را یاری می‌کند این همان وعده الهی است،‌ انقلاب اسلامی توسط کسانی که فرمان امام خود را عملیاتی کردند به پیروزی رسید و سپس مجاهدان و شهیدان هشت سال در کوه آتش جنگ، مقاومت کردند، باید دفاع مقدس را مقتل‌خوانی و مقتل‌نویسی کنیم در آنجا هم کربلا تکرار شد.

وی بصیرت واقعی را یکی از مولفه‌های شهیدان برشمرد و ابراز داشت: نمی‌شود ایمان نداشت اما بصیرت را بهره گرفت، صبر و ولایتمداری از دیگر مولفه‌های شهدا بود؛ آنها منتظر فتوا،‌حکم و نوشته امام خود نبودند بلکه براساس میل و خواسته امام امت حرکت کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ و در فتنه اخیر به عینه دیده‌ایم که امام ما بحث تاکتیکی را ارائه می‌کردند، متذکر شد: این ضعف جامعه ما است که منتظر ولی‌فقیه بنشیند و سپس وارد میدان عمل شود.

معروفی، یکی از قابلیت‌های بزرگ نظام اسلامی را هوشمندی و وحدت ملت ایران برشمرد و افزود:

گلستان ثقل وحدت اقوام است و اقوام مختلف در این استان به‌صورت مسالمت‌آمیز در مسیر پیشرفت و حل مشکلات گام برمی‌دارند.

وی به نقش‌آفرینی اقوام مختلف در مقابله با رژیم طاغوت اشاره کرد و گفت: مبارزه با نظام ستمشاهی توسط یک قوم و مذهب انجام نشد بلکه همه اقوام تحت امر امام در آن مبارزه سهیم بودند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با بیان اینکه در اثبات انقلاب و حکومت اسلامی همه اقوام و مذاهب آری گفته‌اند، اذعان کرد: در جریان فتنه ۸۸ که دشمن جنگ احزاب راه‌اندازی کرد مردم دیدند که آبرویشان لب پرتگاه است لذا ۹ دی را خلق کردند.

معروفی، درایت و هوشمندی ملت ایران در خنثی‌سازی توطئه دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: در سال ۹۸ که در جریان بنزین، بی‌تدبیری صورت گرفت دشمن فکر می‌کرد، می‌تواند نقشه‌های خود را پیش ببرند لذا سردار سلیمانی را شهید کردند تا قلب‌های ملت ایران از حرکت بایستد اما ملت ایران تشییع باشکوهی از این شهید داشتند.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، صهیونیزم، وهابیت، تفاله‌های ملت ایران، منافقین و وطن‌فروشان، خستگان بی‌عرضه و ترسو، عافیت‌طلبان با هم متحد شدند تا بین نظام و ملت تزلزل ایجاد کنند، تاکید کرد: ملت ما ازهر قومی که باشد شیعه و سنی، اصول‌گرا و اصلاح‌طلب زمانی‌که منافعشان در خطر باشد در مقابل دشمن سینه سپر کرده و دشمن را له می‌کنند.

 معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با تاکید بر اینکه دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی به‌دنبال انشقاق قومی و مذهبی هستند، متذکر شد: راهبرد دشمنان پوسیده، ناکارآمد و شکست‌خورده است.

معروفی با اشاره به اینکه نمی‌توانید راه ملتی که تربیت‌شده عاشوراست عوض کنید، افزود: نطفه انقلاب در عاشورا ریخته‌شده و امروز همه ملت ایران عباس انقلاب و عباس هستند.