شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#رئیس مجلس

قالیباف در پیامی:

حجت‌الاسلام طباطبایی عمر خویش را در راه ترویج معارف اسلامی گذاشت

حجت‌الاسلام طباطبایی عمر خویش را در راه ترویج معارف اسلامی گذاشت

رئیس مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سیدجعفر طباطبایی را تسلیت گفت و تاکید کرد که آن مرحوم عمر پربرکت خویش را در راه ترویج و تبیین معارف اسلامی گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام سیدجعفر طباطبایی، استاد اخلاق و از علما و وعاظ برجسته شهر مشهد مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال عالم جلیل‌القدر حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید جعفر طباطبایی استاد اخلاق و از علما و وعاظ برجسته شهر مشهد مقدس موجب تأسف و تالم گردید.

این روحانی فرهیخته و بزرگوار و خادم بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علیهم السلام عمر پربرکت خویش را در راه ترویج و تبیین معارف اسلامی و شعائر اهل بیت علیهم السلام و گسترش امور فرهنگی و تبلیغی معطوف داشتند که به‌طور قطع حاصل خدمات ایشان ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به روحانیت معظم و حوزه‌های محترم علمیه شهر مشهد مقدس، شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم، برای آن عالم ربانی رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز پنج شنبه (۱۹ آبان ماه) در مراسم تشییع و تدفین مرحوم حجت الاسلام سیدجعفر طباطبایی در حرم مطهر امام رضا (ع) حضور پیدا کرد.