شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سیستان#سیستان و بلوچستان#ایران

فرمانده نیروی زمینی سپاه: بعضی‌ها القا می‌کنند کار نظام تمام است / سران طوایف می‌توانند عامل وحدت در سیستان و بلوچستان باشند

فرمانده نیروی زمینی سپاه: بعضی‌ها القا می‌کنند کار نظام تمام است / سران طوایف می‌توانند عامل وحدت در سیستان و بلوچستان باشند

سردار پاکپور گفت: تجزیه‌طلبی در سیستان و بلوچستان اصلا موضوعیت ندارد، بلوچ خاک را مادر خود می‌داند. ما دوست نداریم خون از دماغ یک بیگناه بریزد، چون همه مردم عائله جمهوری اسلامی ایران هستند، اما به شدت با برهم زنندگان امنیت مردم برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق، سردار محمد پاکپور در جمع علما و ریش سفیدان شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تجزیه‌طلبی در سیستان و بلوچستان اصلاً موضوعیت ندارد؛ بلوچ خاک را مادر خود می‌داند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: بعضی‌ها در فضای مجازی اینگونه القا می‌کنند که کار جمهوری اسلامی تمام است، جمهوری اسلامی همان نظامی است که همه دنیا اراده کردند که دولت سوریه و عراق سقوط کند، اما با اراده سپاه این اتفاق نیفتاد. مخاطب ما برای تامین امنیت منطقه بسیجیان بومی و سران طوایف هستند، سران طوایف می‌توانند عامل وحدت در سیستان و بلوچستان باشند.

سردار پاکپور بیان کرد: راه ایجاد آرامش در استان حضور مسولانه و وحدت بخش علما و روحانیون شیعه و سنی در منطقه است، توسعه بر پایه امنیت ایجاد می‌شود، دشمنان می‌خواهند با ایجاد ناامنی در استان مانع پیشرفت و توسعه شوند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ما دوست نداریم خون از دماغ یک بیگناه بریزد، چون همه مردم عائله جمهوری اسلامی ایران هستند، اما به شدت با برهم زنندگان امنیت مردم برخورد خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بزرگان استان نباید اجازه مخدوش شدن چهره استان را بدهند، دشمنان از هیچ جنایتی برای برهم زدن امنیت استان دریغ ندارند و از هر اقدامی برای ایجاد هرج و مرج درون استان استفاده می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: فضای مجازی بیانگر واقعیت استان نیست، واقعیت استان بسیار متفاوت است از آنچه که فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان تصویرسازی می‌کنند. بزرگان و ریش سفیدان باید مراقبت کنند که جوانان و نوجوانان در دام فضای مجازی و فریبکاری‌های آنان قرار نگیرند.

سردار پاکپور گفت: دشمن هر اقدامی را که بتواند برای ایجاد هرج و مرج در سیستان و بلوچستان انجام می‌دهد بنابراین هوشیاری بیش از پیش همه علما و بزرگان و مردم ضروری است.

21220