شهرخبر

روزنامه مورد علاقه ترامپ به او پشت کرد

روزنامه مورد علاقه ترامپ به او پشت کرد

روزنامه مورد علاقه دونالد ترامپ با انتشار تصویری از رقیب احتمالی او در انتخابات ریاست جمهوری 2024 به جرگه مخالفین او پیوست.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وب سایت نیوزویک، روزنامه مورد علاقه دونالد ترامپ پس از افتضاح رخ داده برای جمهوریخواهان در انتخابات میان دوره ای او را مورد انتقاد قرار داد.

در حالی که جمهوریخواهان با اختلاف زیاد اکثریت خانه نمایندگان آمریکا را به دست آورده اند اما ظاهرا سنا همچنان در دست دموکرات ها باقی می ماند و این بر خلاف پیشبینی ها و وعده جمهوریخواهان مبنی بر به راه افتادن موج قرمز است.

ظاهرا بر همین اساس نیویورک پست، "روزنامه مورد علاقه دونالد ترامپ" نتایج به دست آمده در انتخابات میان دوره ای آمریکا را ناامیدکننده نا امیده است.  

این روزنامه برای اینکه عصبانیت و ناخشنودی خود از دونالد ترامپ را نشان دهد تصویر تمام قدی از ران دیسانتیس که توانست برای بار دوم به‌عنوان‌ فرماندار فلوریدا انتخاب شود منتشر کرده و برای تمجید از او به DeSantis لقب ،DeFuture یعنی «آینده» داد؛ با این پیام که او احتمالا گزینه اصلی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 خواهد بود.

روزنامه مورد علاقه ترامپ علیه او شد

 ران دیسانتیس، که یکی از چهره‌های شاخص و محبوب جمهوری‌خواهان است، در انتخابات هشت نوامبر برای دومین بار به کرسی فرمانداری فلوریدا تکیه زد و حالا گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که خیز بعدی او برای رقابت‌های ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ و ورود به کاخ سفید خواهد بود.

عملکرد دیسانتیس نقطه درخشان نادری برای جمهوری خواهان بوده است، زیرا فرماندار با اختلاف 19 امتیازی، علیرغم پیروزی کمتر از یک درصدی در سال 2018، انتخاب مجدد را تضمین کرد. دیسانتیس به طور گسترده ای به عنوان یک نامزد احتمالی جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 معرفی شده است، موقعیتی که می تواند او را در تضاد مستقیم با ترامپ قرار دهد.

اگر چه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، پس از اعلام نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای، انتخاب مجدد  فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس را تمجید و به او تبریک گفت اما به شدت از اینکه احتمالا در 2024 با او بر سر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رقابت کند نگران و عصبانی است.

پیشتر و قبل از انتخابات میان دوره ای وقتی برخی رسانه های نزدیک به جمهوریخواهان او را به عنوان گزینه ای مناسب تر، معقول تر و جدی تر از دونالد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرده بودند ترامپ واکنش نشان داده و گفته بود « دیسانتیس بهتر است در همان فلوریدا بماند. دیسانتیس می داند که هرچه دارد از ترامپ دارد.»