شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور#آیت الله#رئیسی

رئیس‌جمهور در سفر به پاکدشت مطرح کرد؛

نوکری برای مردم بزرگترین خدمت ما محسوب می‌شود/ مردم دشمن شناس و دشمن ستیز و زمان شناس هستند

رئیسی: نوکری برای مردم بزرگترین خدمت ما محسوب می‌شود

آیت الله رئیسی رئیس جمهور از پروژه های شهرستان پاکدشت بازدید کرد.

به گزارش مشرق، آیت الله رئیسی رئیس جمهور از پروژه های شهرستان پاکدشت بازدید کرد.

آیت الله رئیسی در دیدار با مردم شهرستان پاکدشت در مصلی امام خمینی شهرستان اظهار کرد: امروز بعضی از پروژها را بازدید کردم، که با بیش از دهه‌ها تکمیل نشده است.

وی گفت: پروژه کمربندی قرار است که با سرعت توسط مسئولان انجام شود که خواسته به حق مردم است.

رئیس جمهور افزود: بخشی دیگر مربوط به اراضی بود که قریب به دو دهه به دلیل مشکلات اداری بازدید کردم.  کاری که دو دهه باید انجام می شد  انشاءالله باید به سرعت انجام شود.

آیت الله رئیسی با اشاره به بازدید از بیمارستان زعیم ادامه داد: این پروژه مهم است که می تواند زمینه خدمت رسانی به مردم باشد. ان شاءالله این گره ها به دست مردم و تلاش مسئولان برطرف می شود.

وی افزود: مردم پاکدشت مردمی دشمن شناس و دشمن ستیز و زمان شناس است کار نامه درخشان تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید برای انقلاب اسلامی برای دفاع از حریم و حرم و وجود خانواده شهدا در این منطقه نشانه صدق این گفتار است که مردم در این منطقه با بصیرت هستند.

رئیس جمهور بیان کرد: این روحیه و منش مردم مسئولیتی سنگین تر بر دوش مسئولان می گذارد که باید در سطح شهرستانی تا کشوری به مردمی که برای دفاع از اسلام و انقلاب از همه چیز گذشته‌اند خدمت کنند.

وی تاکید کرد: به مسئولان توصیه می کنم که هر چه توان دارید برای خدمت به مردم فروگذار نکنید، بدانید هر گره ای که از یک خانواده و یک فرد گشوده شود علاوه بر جایگاه دنیوی جایگاه اخروی هم دارد. امروز نوکری برای این مردم شهید داده دل داده خدا بزرگ ترین افتخار برای ما است.