شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم ملی

می‌‌خواهم برای فوتبال کشورم مفید باشم/ تمام‌ و کمال با تیم ملی تعامل داریم

می‌‌خواهم برای فوتبال کشورم مفید باشم/ تمام‌ و کمال با تیم ملی تعامل داریم

سرمربی تیم جوانان ایران درباره همکاری با کی‌روش و شرایط شاگردان خود به صحبت پرداخت.

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم ملی فوتبال جوانان اظهار داشت: بچه‌های آینده‌داری در تیم ملی جوانان داریم که به کار با آن‌ها افتخار می‌کنم. قطعا از این جمع تعدادی ستاره می‌شوند اما نباید آن‌ها را به حال خود بگذاریم.

وی افزود: باید از این بازیکنان حمایت کرد و با پشتیبانی مناسب استعدادشان را به اوج رساند تا در آینده برای فوتبال‌مان مفید باشند. بارها شده که استعدادی را در سنین پایین می‌بینیم اما در سنین بالا و هنگام برداشت آن محصول،‌ چیز خاصی مشاهده نمی‌کنیم.

سرمربی تیم جوانان درباره واکنش‌ها نسبت به عملکردش در تیم ملی گفت: از واکنش‌های بی‌خبرم و برایم اهمیتی هم ندارد. چه خوب و چه بد. مهم این است که بتوانم در پستی که دارم برای فوتبال کشورم مثمرثمر باشم. امیدوارم بتوانم همان طور که در تیم‌های پایه استقلال توانستیم جوانان زیادی را پرورش دهیم، اینجا هم موفق ظاهر شویم و به فوتبال ایران خدمت کنم.

وی در خصوص شیوه دعوت از بازیکنان عنوان کرد: دیگر حضور بازیکنان به صورت تستی نیست. بسیاری را استعدادیابی کردیم و برترین‌ها به این مرحله رسیده‌اند. حالا هم هرجای ایران استعداد خوبی ببینیم او را دعوت می‌کنیم. این تیم ملی متعلق به همه کشور و وظیفه ما حمایت از استعدادها است.

مرفاوی درباره مشاهده بازی‌های تیم ملی و کار با کی‌روش عنوان کرد: بازی‌های تیم ملی را با وجود مشغله‌ها تمام و کمال پیگیری می‌کنم. با کی‌روش دو جلسه برگزار کرده‌ایم. درباره حضور بازیکنان تیم جوانان در تیم اصلی او ایده داشت و ما هم استقبال کردیم. تمام‌وکمال با او و تیم ملی تعامل خواهیم داشت. تاثیر حضور بازیکنان در تمرینات تیم اصلی؟ صددرصد تاثیرگذار است. بازیکنان ما آینده‌دار و تاثیرگذارند. قطعا موافق حضور آن‌ها در این جلسات تمرینی هستم.

505

وی درباره سطح لیگ برتر امسال گفت: لیگ امسال مثل قبل نیست و احساس می‌کنم کیفیتش افت کرده است. شاید دلیل آن تعطیلات باشد اما فکر می‌کنم بازیکنان بیشتر به فکر جام جهانی بودند و تمرکزی روی بازی‌های باشگاهی نداشتند.. تیم‌ها آن‌ چنان جا نیفتاده‌اند. خودم به شخصه راضی نیستم.

مرفاوی در پایان درباره مدعیان لیگ افزود: استقلال، پرسپولیس و سپاهان مانند همیشه مدعی هستند و مدعیان اصلی را باید همین سه تیم دانست. استقلال؟ آبی‌پوشان تا امروز خوب کار کرده‌اند و فکر می‌کنم اوضاع برای‌شان از این هم بهتر می‌شود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام/