شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#رئیسه مجلس#دولت

پینگ پنگ مقصریابی ناکامی در اشتغال زایی ادامه دارد / پاسخ تند سخنگوی هیات رئیسه مجلس به وزیر اقتصاد

پینگ پنگ مقصریابی ناکامی در اشتغال زایی ادامه دارد / پاسخ تند سخنگوی هیات رئیسه مجلس به وزیر اقتصاد

ایلنا نوشت: موسوی گفت:  آقای خاندوزی  نباید توقع کنند مجلس بر سر پیگیری مسایل مردم دچار رودربایستی شود و در مسأله مهمی مثل اشتغال زایی، رفتار یکی از سازمان‌های دولت را مورد پرسش صریح قرار ندهد.

نظام الدین موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس :
آقای خاندوزی نباید توقع کنند مجلس بر سر پیگیری مسایل مردم دچار رودربایستی شود و در مسأله مهمی مثل اشتغال زایی، رفتار یکی از سازمان‌های دولت را مورد پرسش صریح قرار ندهد.
طبق نامه رسمی جناب آقای دکتر خاندوزی بعنوان وزیر اقتصاد، ۸۰ درصد درآمد عمومی دولت تا مهرماه امسال محقق شده است، اما سازمان برنامه هیچ رقمی را برای اشتغال زایی که بخش اصلی مطالبات جوانان امروز است، تخصیص نداده است؛ وزیر اقتصاد به عنوان مسئول‌ مربوط وظیفه داشته پیگیری کند تا این بودجه تخصیص پیدا کند یا اگر روردبایستی وجود ندارد، مطالبه کننده از این سازمان باشند؛ اگر او معتقد است که نه رودربایستی دارد و نه خسته شده، باید توضیح دهد پس دلیل عدم پیگیری تخصیص اعتراضات اشتغال زایی چیست؟
درباره لایحه اموال تملیکی هم احتمالا ایشان دچار فراموشی شده اند. دولت در این زمینه یک لایحه دو فوریتی به مجلس ارسال کرده است اما طبق قانون اساسی این لایحه باید توسط قوه قضاییه تنظیم و از طریق دولت به مجلس ارائه شود.
۲۱۲۱